Gå til innhold

Noen som vet hva det koster for et øretermometer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kjøpe et for deg her,om du vil. For å måle på tinningen,

Skrevet

Ja? Hadde vært kjekt med et sånt et!

Tuppa har blitt så stor og stritter så imot, føles som et overgrep å måle i baken nå :/ Da får det bare være at de sier det er mest pålitelig

Skrevet

Ca 300,- på apoteket. Men det er viktig med riktig teknikk for å få riktig måling. Følg bruksanvisningen nøye.

Skrevet

Jeg så et sted de hadde 2 stykker igjen, til halv pris. Det koster egentlig 300 kroner, men halve prisen for de to som var igjen. Kan kjøpe et for deg,om de har igjen. Kan se i morgen.

Skrevet

Ikke akkurat svar på spørsmålet ditt, men jeg ville gått for et pannetermometer i stedet. Vi har både det og øretermometer, og det er pannetermometeret som er desidert mest nøyaktig i forhold til å måle i rumpa. Vi har et fra feverCare. Veldig fornøyd med det.

Skrevet

Dette er brukt på sykehus,og er like nøyaktig som å måle i stumpen.

Skrevet

De er ikke brukt, altså..hehe

Splitter nye.

De selger alt til halv pris pga utgått business.

Skrevet

Bare et lite tips: Jeg har pannetermometer. Synes det er genialt. Apotekene (her i byen) sluttet å selge øretermometer pga ett-eller-annet. Husker ikke grunnen, men de ville ikke selge det mer. (Apotekdama forklarte det for en kunde mens jeg sto i kø)

Så sjekk ut pannetermometer først ;)

Skrevet

Kult :) Sjekk gjeerne,hvis du orker :D

Skrevet

Nothernlights.....

Skikkelig frekt å spørre, men jeg drister meg til likevell... Kunne du ha kjøpt ett til meg og.....

Skrevet

Hvis de har igjen de 2 de hadde sist,skal jeg kjøpe begge to =o)

Skrevet

Du er bare helt SUPER!!!!!! Send meg en pm om du får det til da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...