Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 2 år, synger hele dagen, og da mener jeg hele dagen! Hun er utrolig flink, men lurer på om hun aldri blir trøtt av å synge, så iblant kan jeg gå litt lei "bæbæ lillelam":-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten sangerinne her også=) Hun er 2,5

Skrevet

de synger hele tiden...

og danser...

vi lever i en liten musikal her hjemme...

:o) noe som varmer en dansermors hjerte, seff

Skrevet

det synges her også :) isteden for å snakke kan hun noen ganger synge det hun sakl si. syns det er koselig at hun synger og traller for oss jeg :) mange morsomme sanger :) hun er 4 da...

Skrevet

Jenta mi er snart 3 og hun synger hele tiden. Enten snakker hun eller så synger hun. Det er aldri stilt=) Det går mest i "Hvem kan segla", "Beggin", "I was made for loving you" og "Postmann Pat". Mange flere også, i rare kombinasjoner. Såå søt!=)

Skrevet

hehe, samme her , hun elsker å danse, lurer på om hun skal få begynne på danseskole nå til høsten, om ikke hun er litt for ung enda da...

Skrevet

har en 5 åring som synger MASSE. og en 4 åring som ikke kan synge i det hele tatt - men gjør det likevel. Dikter masse tøyse sanger til lillebror - ganske sjarmerende :-)

Gjest irismor
Skrevet

Søta er litt over 2 år. Hun synger og traller dagen lang. Går i en "medley" i bæ bæ lille lam, bjørnen sover, lille kattepus, ro ro til fiskeskjær og ro ro ro din båt. Ikke lett å få helt fatt i hva som synges noen ganger. Men har lært en ny en i barnehagen. Bæ bæ lille lam har du noe ull, nei nei bare potetgull ;-)

Skrevet

Jenta mi på snart 2 år synger også hele dagene.... Hun har nå dilla på "HIV O`HOI" :) Hun er flink å synge, men mammaen begynner å bli temmelig lei av Sabeltann :-p

Skrevet

ja! Når som helst, hvor som helst! På bussen synger hun ekstra høyt, å da ingen sang noen har hørt før :-) Hjemme synger hun for lillebroren å det er veldig fint å se på :-) (merk deg SE på... hun er nok ingen fremtidig sanger hun jenta mi)

Skrevet

nei.. min toåring synger ikke mye gitt! hører av og til noen aiaiai boff..men det er igrunnen alt:o)

han spør derimot meg om ikke jeg kan synge æinstei (einsteins), byggeBob, ole mlumm å tidagutt eller tratto tom :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...