Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Min datter på 2 år, synger hele dagen, og da mener jeg hele dagen! Hun er utrolig flink, men lurer på om hun aldri blir trøtt av å synge, så iblant kan jeg gå litt lei "bæbæ lillelam":-p
dama Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 de synger hele tiden... og danser... vi lever i en liten musikal her hjemme... ) noe som varmer en dansermors hjerte, seff
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 det synges her også isteden for å snakke kan hun noen ganger synge det hun sakl si. syns det er koselig at hun synger og traller for oss jeg mange morsomme sanger hun er 4 da...
cherry coke Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jenta mi er snart 3 og hun synger hele tiden. Enten snakker hun eller så synger hun. Det er aldri stilt=) Det går mest i "Hvem kan segla", "Beggin", "I was made for loving you" og "Postmann Pat". Mange flere også, i rare kombinasjoner. Såå søt!=)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 hehe, samme her , hun elsker å danse, lurer på om hun skal få begynne på danseskole nå til høsten, om ikke hun er litt for ung enda da...
sydilla Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 har en 5 åring som synger MASSE. og en 4 åring som ikke kan synge i det hele tatt - men gjør det likevel. Dikter masse tøyse sanger til lillebror - ganske sjarmerende :-)
Gjest irismor Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Søta er litt over 2 år. Hun synger og traller dagen lang. Går i en "medley" i bæ bæ lille lam, bjørnen sover, lille kattepus, ro ro til fiskeskjær og ro ro ro din båt. Ikke lett å få helt fatt i hva som synges noen ganger. Men har lært en ny en i barnehagen. Bæ bæ lille lam har du noe ull, nei nei bare potetgull ;-)
kanutteogkruttet Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Jenta mi på snart 2 år synger også hele dagene.... Hun har nå dilla på "HIV O`HOI" Hun er flink å synge, men mammaen begynner å bli temmelig lei av Sabeltann :-p
SuperGlad Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 ja! Når som helst, hvor som helst! På bussen synger hun ekstra høyt, å da ingen sang noen har hørt før :-) Hjemme synger hun for lillebroren å det er veldig fint å se på :-) (merk deg SE på... hun er nok ingen fremtidig sanger hun jenta mi)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 nei.. min toåring synger ikke mye gitt! hører av og til noen aiaiai boff..men det er igrunnen alt:o) han spør derimot meg om ikke jeg kan synge æinstei (einsteins), byggeBob, ole mlumm å tidagutt eller tratto tom )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå