Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Syntes nå du er flott uansett jeg, og syntes ikke det var såå ille da du vet, alt kler den smukke ;-) , men skjønner at du kan føle at det ikke er helt deg. Du kler spesiellt godt å være helt mørk i håret ;-) Tror det gir mer av personligheten din og typen du er.. :-/ Har laaangt hår selv og nesten litt leit å se så kort det ble (jeg liker IKKE å klippe masse av det lange håret mitt, hehe).
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Takk for det:-( Er skikkelig kjipt ja....jeg ville ikke hatt så langt hår som på første bildet igjen, for det er egentlig ikke helt meg det heller. Men om jeg hadde visst at denne frisyren kom til å bli så mislykket, hadde jeg klippet det jeg måtte og beholdt lengden til rett forbi skuldrene, og farget det mørkt:-( Men nå er det for sent, så det er jo ikke stort å gjøre. Kommer nok til å farge det mørkt igjen, tror jeg har bestemt meg for det. Du har rett i det med personligheten. Og kjæresten min syns også at trekkene mine kommer bedre fram når jeg har mørkt hår. Er enig med ham der. Tror frisyren vil bli bedre som mørk også. "Skjule" den litt liksom.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Ja, mørkt hår monamin! mørkt, da skinner de skjønne øynene dine og du ser fantastisk ut. blondinner er ut! hilsen x-blondine! ;p forøvrig hadde jeg kappet hodet av frisøren min om jeg var deg, men det er en annen sak! ;p jeg stemmer for gutte-guttkort sveis, tett inntill hodet og møøørkt hår! heheheh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå