Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg missunner ikke de som er feit. Hvorfor skal ikke jeg få mene dette uten at folk går berserk og kaller meg mindre intelligent og ufølsom? Jeg tror at de som freaker ut for en sånn kommentar er de med mindreverdighetskomplekser. Jeg kaller ikke feite for stygg, heller ikke dum, men jeg vil ikke se sånn ut. Jeg må da få være fornøyd med min egen kropp uten å få masse pepper for det? Sure kjerringer... PS, jeg er ikke HI på det gnisse-lårene-sammen-innlegget!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 He he, kjenner den følelsen! : ) Slanke og veltrente mennesker har ikke lov til å ytre tilfredshet med kroppen sin. Feite mennesker er nødt til å "elske seg selv" enten de vil eller ikke. Det er misunnelsen som river i dem, når de glefser etter deg.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 jeg er ikke feit, men har litt til overs, og JA jeg misunner dere som er slanke og veltrente, og det kan jeg godt si høyt :-) jeg jobber med saken og gleder meg til jeg og kan si at jeg er slank og veltrent....igjen!
Amanda- Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 jeg synest det er bra at du er stolt over kroppen din! og det er bra du skriver at de som er feit ikke er dum o.l . men de som er overvektig tåler ikke høre at de er det, fordi at de sliter gjerne med selvtilliten og vet at de har større sjangse for og få sykdommer som hjerte lidelser osv. min mening er at man skal være stolt over seg selv uansett kroppsbyggning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå