Mø schæl! Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hvor mye koster frakten? Og hvilket alternativ tok dere? Så det var tre ulike shippingmuligheter, alt etter leveringstid. Tenker på hvor mye det vil koste i tillegg til skoene... og betalte dere toll? Og: noen som har disse skoene? Ser så gode og stilige ut: http://www.taylorshoes.com/p-2-alice-suede.aspx
*Anonymus Maximalus* Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 jeg valgte billigste porto, husker ikke i hodet nå hvor mye det er, men er jo bare å google en valutakalulator og finne ut. Så selve varen ikke koster mer enn 199,- så må man ikke betale toll.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har handlet derfra flere ganger:) Valgte billigste porto hver gang, sånn som hun over. Taylorshoes skriver alltid at verdien på skoene er under 20 $ på utsiden. Sist gang kjøpte jeg to par i samme pakke, og da hadde de skrevet 2 par sko til en verdi av 30 $ til sammen. Siden dollarkursen er lav er dette også under 200,-, og man slipper toll:)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 En venninne av meg handler omtrent annenhver måned her ( i gj.snitt ) Hun har alltid laveste porto, og får skoene innen en uke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå