Seriøst Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har så lyst på is, det har jeg omtrent alltid. Jeg føler meg avhengig rett og slett, men prøver jo å holde meg unna slike ting.. Lørdager skeier jeg skikkelig ut og spiser det jeg vil, men lysten etter is den gir seg aldri... Og nå ligger den nede i fryseren og roper på meg!!!
Turid Laila Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Mindre fetende enn sjokolade Sorbetis og melkeis har mindre kalorier enn fløteis. Så det er jo et sunnere valg Har nettopp spist en stor skål med melkesjokoladeis med sjokoladestrø
Seriøst Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Hehe, heldiggrisen!!!!! :-) Hmm, melkeis? Tror det er vanlig fløteis som ligger i min fryser ;-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Det er mye kalorier i is, fikk beskjed om det at kutter jeg ut isen går jeg ned flere kilo, i dag har jeg hatt min fråtsedag, spiste ikke noe usunt i helga.
St.Sunniva Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Har jo den nye fruktisen fra Diplom Is da...den er det iallefall under halvparten av kaloriene til en Sol-is (for det har jeg sjekket) :-)
Turid Laila Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Melkeis finnes vel bare i posjonspakninger og pinneis, hvis jeg ikke husker helt feil...
Seriøst Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 Sukk, jeg vet jo at is ikke er noe sunt.. Og jeg har jo enda ikke spist nå da! Virker som jeg klarer å ri det av i kveld også ;-) Må gå til innkjøp av krom nå tror jeg.
Turid Laila Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Det er faktisk ikke superusunt heller. Er jo selvfølgelig bedre å spise et eple enn is, men det er bedre å spise is enn sjokolade
Seriøst Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2008 Hihi, det er en stooor trøst! For jeg er jo veldig glad i sjokolade også! :-)
Lilletrollogmamma Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hørte en god teori en gang, og den tviholder jeg på: Is er så kaldt at kroppen må bruke mye energi på å holde varmen når du spiser den. Derfor går det litt "opp i opp"!...mhm...veldig sannsynlig, men jeg velger av og til å tro på sånne ting:p
Seriøst Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2008 Hehe! Den har jeg faktisk ikke hørt før, men den skal pugges til senere bruk!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå