Gå til innhold

fy så hormonell!! Andre som er slik?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hehe hadde en liten (eller stor?) episode når sambo kom hjem fra jobb idag...

Jeg er veldig plaget med kvalme, så alt jeg ser eller lukter i kjøleskap/fryser er bare å glemme. Hva vi skal ha til middag er mer på impuls.. ingen planlegging.

Jeg sendte melding til sambo at han måtte kjøpe med seg moussaka så skulle jeg lage det når han kom hjem... Men han såg ikke på tlf sin før han kom hjem så det hadde jo han ikke kjøpt.... det var jo seff verdens undergang for meg og begynte å stortute.... tårene trilla og hadde store problemer med å stoppe. Endte med at han kjørte på butikken og kjøpte det til meg. Uff, akuratt som små unger når de ikke får viljen sin, og hyler og skriker helt til de får den...

Stakkars, og han skal holde ut i 7 måneder til? Han er heldigvis forståelig (er ikke alt for lenge siden han var gjennom dette en gang før... 2 år siden, så sitter vel friskt i minnet)

 

Andre som er like rare og hormonelle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe!

Mannen min har heldigvis ikke bommet i matveien ennå, for det er der mine følelser ligger også ja! :0)

Jeg har bare ønsket meg loff med smør og nugatti jeg. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg hadde gått tom!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh ja det er synd på være kjære i disse tider. Sliter litt selv, men ikke med maten....Jeg er bare generelt overfølsom og litt småirritabel...Skal lite til for at jeg skal bli hissig. Er som regel ting han har gjort...hehe uff jeg er fæl...Er småting som f.eks at han har glemt å henge opp klesvasken, eller glemt å gi hunden mat, eller ikke støvsugd når jeg ber han om det. Nå skal det nevnes at jeg jobber fullt og han jobber i nordsjøen og sitter hjemme store deler av tiden. Derfor er dette småting jeg ber om....når det da ikke blir gjort blir jeg fort frustrert....Men han forstår at jeg er hormonel....og prøver å være snill mann, men ikke alltid det er nok....håper det roer seg etterhvert.....:-/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...