♡ snart 3barnsmamma Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har de siste tre timene hatt kynnere eller maserier som har kommet med 7-8 minutters mellomrom og vart i ca 1 minutt. Men det gjør ikke skikkelig rievondt, men likevel vondt. Det er nr 3, og jeg vet jo at nr 3 kan være en luring, og husker fra de to første at når jeg var i tvil om det var rier eller ikke så var det ikke det, for når riene kom så var jeg ikke mye i tvil lenger. Men så sitter jeg her for tredje gang og grubler over disse vonde takene. Men pleier maserier eller vonde kynnere å være så regelmessig?? Har sittet og fulgt dem på denne; http://www.baby2see.com/contractions_timer.html og syns de er veldig regelmessige...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. juni 2008 Ingen som vet? Fremdeles regelmessige, men litt kortere tid imellom nå. Men varer like lenge og har ikke blitt mer intense heller...
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 ja... maseriene kan være regelmessige og ganske vonde... kan virkelig kjennes ut som rier... men en vil etterhvert lære seg å kjenne at de ikke forandrer seg så mye... pleier ikke å komme for tett...< varer ofte lenger eller kortere enn vanlig rier... i alle fall hos meg... man kan være heldig med at de kan gå over til rier... men jeg har gått slik en mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå