Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Finnes det en mulighet for at du kan bytte ditt nick? Jeg har hatt dette nicket i over 2 år, og det kan jo lett forveksles.. =)
Tommage♀♂ Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Kanskje hun allerede har byttet, og ikke ville ha noe oppstyr? =)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Tenkte på det, ja, har vel ikke akkurat lyst å si: "Heisann, var meg, men nå har jeg bytta".....
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 tror nok at ingen kan forlange andre å bytte nick da... sånn er det på ei nettside... men snilt om hun gjør det for deg, men er jo ikke nødvendig for henne da. hun er ikke nødt...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 Har jeg noengang forlangt at hun skal bytte da? Jeg spurte pent jeg.. Ho kan jo evt bare sende meg en pm og si det er byttet, så ikke "alle" andre vet hva det nye nicket er.. Selvom jeg synes det er rart om ho ikke ville at noen skulle vite det nye nicket.. Har aldri sett noen andre "fantasiløse" her, så det er jo ett nytt nick..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå