Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med min flunkende nye bachelor grad!

Jeg vet en bachelor ikke egentlig holder til gratulasjoner på kranglesida, men det gir jeg f i. Jeg er kjempe stolt, og skal feire med boller, is og bobbleplast!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis, grattis! Jeg syns så absolutt det holder til både gratulasjon, boller, is og bobleplast!

Skrevet

Gratulerer :o) Jeg hadde også vært kjempestolt.............

Skrevet

ahaaaaaaa.. grattis.. nok ei bærte som har en notorisk trang til å smykke seg med fine grader:-)

Skrevet

Bachleor er så jævelig oppskrytt og fører til så jævlig mye frustrasjon

Skrevet

gratulerer

hva skal du bruke den til?

Skrevet

Det skal kleises på et år med ped og noen fag til, så er jeg adjunkt (med opprykk;) )

Skrevet

Jepp, jeg har et helt rom fylt med bobleplast etter flyttingen, til bruk ved dårlig humør, kjedsomhet eller feiringer. Så jeg har intensjon om å sette meg i haugen og poppe meg til bobleplast-orgasme.

Skrevet

Gratulerer, gratulerer!!!

-Enig med KaMa!!! Hadde nok hengt på ei eksamenspils eller sytten også, men hvem er vel jeg til å uttale meg om eksamensfeiringer?

Skrevet

Ooo kan jeg bli med?

Skrevet

Blir kvalm av sånn "sjøldiggeri". ÆSJ.Ohhh ja. jeg er bachelor. du er sikkert bare en liten dritt som må bevise for andre hva du har oppnådd. Du satt sikkert på u.skolen og tenkte på alle de gangene du var blitt mobbet og ikke godtatt. Heheh. ler jeg, ja det gjør jeg. Og du ikke bli sur. Dette er tross alt KRANGLESIDEN.

Skrevet

"Jeg er bachelor" ?

Du, det er det nok større sjangse for at du er.

Skrevet

joda, bachelor river, jeg er stolt av min nurse-bachelor. Gratulerer så mye.

Skrevet

Gratulerer. Selv mangler jeg to karakterer på den Lektortittelen jeg har skrytt på meg. Men alt er jo godkjent tidligere i år iom at det er mappeeksamen, frågan er vel mer hvor god lektor jeg blir. Som i grunn ikke betyr noe, fordi det er gjort bare for pengene sin del.

Anbefaler ppu ved ntnu. De legger litt prestisje i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...