Gå til innhold

Hva er det mest romantiske dere har blitt "utsatt" for da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt bidrag er ganske ferskt. Jeg hadde vært på seminar og kom sent hjem på kvleden og alle var i seng. Var sikkelig trøtt og ikke helt i form, vondt i hode, kjempesliten osv. Listet meg inn og opp på badet og skulle vaske meg da jeg oppdaget at noe ikke stemte med speilet. Nede i ene hjørnet hang et papir og der hadde min skjønne mann egenhendig tegnet og fargelagt et hjerte og skrevet "Elsker deg! Gleder meg til hver dag sammen med deg". Begynte å grine jeg, hehe... Så søtt da! Vi har vært sammen i over 11,5 år og gift i over 5 år og han er ikke den romantiske typen egentlig, så ble helt satt ut.

Hva er deres kosligste historier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Vårens første snøklokker vert alltid plukka og satt på bordet til meg.

- Til ein bursdag så hadde han bakt bløtkake, dynka i den beste konjakk. Han hadde lest om kronprinsparet si kake i avisa, og syntes det var ein god ide. Kaka var grusom. Kun svigerfar som klarte å spise den. Men koselig å komme hjem til etter ein dag på jobb

- Ein anna bursdag så skulle han lage til grillkveld sammen med eit par venner. Eg kom heim til 20 mann som hadde det veldig morro med heilgrilla gris (alt foregjekk humant altså).

Mannen er vel litt meir morsom romantisk enn standard romantisk. =)

- Då han fridde hadde han lurt ringen oppi julesokken min. Husker godt kvelden før. FOr eg sutra og sutra fordi eg var voksen, og laga julesokk til niesa vår, og skulle så gjerne hatt sjølv. Mannen hadde eit rart flir over munnen, men forstod ingenting. =)

Skrevet

Talen han holdt til meg i bryllupet vårt.

Nyyyydelig!!!

Blir så rørt når jeg tenker tilbake på det :o)

Skrevet

Kom hjem fra jobb for å finne ei rød rose liggende i gangen, med kjærlighetsdikt nederst på kortet så sto det hvor jeg skulle lete etter den neste.

Endte opp med rundtur i huset, en 7 - 8 roser og tilhørende dikt, og under hodeputa lå det en ukes sydentur til Tenerife i november.

Dette var riktignok høsten vi flyttet sammen så han var vel litt mer skjerpa da.

Men ikke for det, kom hjem fra jobb i dag. Måtte på badet for å skifte bleie på trollungen og der sto det ei rosa langstilka rose med kort hvor han skrev hvor høyt han elsket meg.

Det var kanskje mer romantisk enn turen for vi har hatt mange opp og nedturer det siste året - sånn oss i mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...