Nr 3 underveis Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jenta mi har nä fätt gröt i ca en uke nä, og det ser ut til at magen hennes täler den greit. När kan jeg begynne ä gi om kvelden? Nä fär hun gröt rundt 12-tiden pä formiddagen, skal jeg da gi et ekstra mältid för hun legger seg, eller skal jeg forskyve formiddagsgröten?
2 hjertegull :) Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hei:) Æ fikk råd om å forskyve formiddagsgrøten.. Min jente e 4 måna om nån daga, å har fått grøt siden fredag, i går å i dag har ho fått den på kvelden.. Æ hørte ei som sa at grunn til at dem får på formiddagen, e i tilfelle dem får vondt i magen, at dem ikke skal få d på natta, men når ho hadde fått to daga på dagen, å ikke reagert på d, så ga æ ho på kvelden me stor suksess..
BarnNr.4 :) Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Er bare å begynne å gi på kvelden siden hun har tålt det på ellers:)
Nr 3 underveis Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 Takk for svar. Da pröver jeg det i morra. Jeg trenger lengre sammenhengende sövn, og hun trenger mer näring. God kombinasjon!
mor33 Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Hei min jente begynte å få grøt da ho var 3 mnd. Helsesøs som mente d var greit siden ho drakk over en liter mme.i løpet av et døgn,,,,, så ville gitt ho om kvelden og jeg
Reidis Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Du merker fort om hun får vondt i magen..så jeg syns det bare er å prøve. I løpet av 3 uker (da hun var ca 5 mnd) hadde vi ivhertfall etablert 4 fulle måltider med grøt på morran (ca kl 9.30) - pupp kl 12, middag kl 15.30 og grøt kl 19 Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå