Gå til innhold

Kveldsgröt til 4 mnd gammel jente.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har nä fätt gröt i ca en uke nä, og det ser ut til at magen hennes täler den greit. När kan jeg begynne ä gi om kvelden? Nä fär hun gröt rundt 12-tiden pä formiddagen, skal jeg da gi et ekstra mältid för hun legger seg, eller skal jeg forskyve formiddagsgröten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Æ fikk råd om å forskyve formiddagsgrøten.. Min jente e 4 måna om nån daga, å har fått grøt siden fredag, i går å i dag har ho fått den på kvelden..

Æ hørte ei som sa at grunn til at dem får på formiddagen, e i tilfelle dem får vondt i magen, at dem ikke skal få d på natta, men når ho hadde fått to daga på dagen, å ikke reagert på d, så ga æ ho på kvelden me stor suksess.. :)

Skrevet

Er bare å begynne å gi på kvelden :) siden hun har tålt det på ellers:)

Skrevet

Takk for svar. Da pröver jeg det i morra. Jeg trenger lengre sammenhengende sövn, og hun trenger mer näring. God kombinasjon! :)

Skrevet

Hei min jente begynte å få grøt da ho var 3 mnd. Helsesøs som mente d var greit siden ho drakk over en liter mme.i løpet av et døgn,,,,, så ville gitt ho om kvelden og jeg :)

Skrevet

Du merker fort om hun får vondt i magen..så jeg syns det bare er å prøve. I løpet av 3 uker (da hun var ca 5 mnd) hadde vi ivhertfall etablert 4 fulle måltider med grøt på morran (ca kl 9.30) - pupp kl 12, middag kl 15.30 og grøt kl 19

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...