Gå til innhold

Mannfolk er jammen enkle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel ikke for vane å snakke for mye om mitt forhold med Seier & Gledes mannen... men denne historien må jeg bare fortelle...

Etter å ha fått noen gode råd av fine modne damer til hva vi kan gjøre for å få noe mer ut av våre nesten-alene-hjemme-kvelder så har vi landet på å lage litt god mat sammen og se fotball. Det var ikke så lett å lokke ham med på noe annet i disse EM tider. (og tro du meg.. jeg har prøvd å lokke ham med det meste.... uten hell!)

Så HAN ser fotball, jeg sitter i sofaen ved siden av og leser bok, med bena i fanget hans, og får deilig fotmassasje!

Og det har blitt noen fotball-kamper kan du si: Kahled Hosseinis Tusen strålende soler, Jo Nesbøs Hodejegerne, Lisa Marklunds Livstid..

He he..

Men det beste av alt er: i natt fikk jeg jammen ros for min innsats i EM. Han synes det var kjeeeempekoselig at jeg så fotball sammen med ham! Og at de siste ukene hadde vært fantastisk fine!

Jeg smiler. Sååå enkelt det er å glede en mann! *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det hørtes ganske koselig ut jeg! Sikkert mye mer stas å se fotball når man ikke trenger tro at fruen heller ville gjøre noe annet.

Lurt å investere tid i å være sammen!

Skrevet

Klart han er fornøyd!!! Du har jo vært den perfekte kone...

Jeg ler, og synes dere er veldig fine med hverandre.

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...