Gå til innhold

Jeg ga ungene cola til middag i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo st.hans..... Og de fikk i glass, ikke flaske.....

Er jeg da en skikkelig dust av en mamma, som helst ikke skulle hatt barn, eller er det greit?

Må jo spørre, ser ut til at det ikke bare er her inne DIB-politiet er.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... synest dette er greit jeg=)

Mitt barn smaker også brus til kvelds når vi lager kveldskos og en skjelden gang til middag (kommer ann på hva vi spiser) Han vet at dette ikke er hverdagskost men heller ikke helt ulovlig!!

Skrevet

Haha,nei ring barnevernet!!!!!!!! Iiiiiiik! De skal bare ha vann til kos og eplebiter som godteri til de begynner på ungdomsskolen!! Hehe,nei slapp av.. Det er helt greit spør du meg. Alle har lov å kose seg, også barna!! :)

Skrevet

FYYYYYYYYY!!

*klask på lanken*

:P

Skrevet

tror seriøst at folk er litt dumme så må spør om sånne ting her inne..da de vet de får mangen dumme svar tilbake..

hva med litt egen sunn fornuft`?

alle vil vel barna sitt d beste?eller hvertfall 90 % av foreldrene..

Skrevet

hehe.. ja, det var den der jeg ventet på;) Det måtte komme beskjed om BV-melding.. haha...

Vet dere; jeg synes til tider det er rett og slett tåpelig her inne. Kan aldri tro folk lever etter de "reglene" de mener andre skal leve etter, i følge innlegg her....

Hva gjør det om en lar barna få litt snop, og brus av og til. Hvorfor kan en ikke bare ha barna med når en koser seg med slikt? Jeg mener faktisk ikke at dette er deffinisjonen på kos, men sånn av og til.... Skal foreldrene vente til bana har lagt seg, og så kose seg? Når skal en da få sånne stunder med barna? Det er faktisk koselig:)

HI

Skrevet

mhm....å det er jo ingen som klarer å tenke seg til at dette er et "køddeinnlegg" heller sant....Næææi vi må ta alt seriøst...selfølgeli det vel :P

Skrevet

Ja, det syns jeg. Uansett om det er St.Hans eller ei, så bør unger få mat til middag. Drikke bør være i tillegg til mat.

Skrevet

Ååååå... skjønner du ikke?? hæ... Det var jo cola til middagen, ikke cola som middag.....

;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...