venter x3 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Er det like ille å spise 1 som å spise 20 mtp reaksjon hos lillegutt? Tenkte å prøve ikveld.. Hvilke erfaringer har dere?
badass_suburban-mom Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har spist scampi flere ganger,aldri merka noe som helst på vesla.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 har aldri hørt at reker er ille å spise når man ammer..men man burde ikke spise det om man har allergi mot skalldyr i familien.. jenta mi har spist reker flere ganger hun..hun spiser stort sett alt vi spiser=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå