Krysta-2nydeligesmå Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Da har vi vært på ultralyd i dag, og fikk se en nydlig liten gutt som ikke virket særlig blyg nei :-)....Fantastisk opplevelse. Måtte gråte en liten skvett ja.. Nå begynner den store navnejakten! Har ingen guttenavn jeg er helt med på...Hva skal deres gutter hete?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer med gutten! Vår skal hete Aron Og så får han nok et mellomnavn.
Yada Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Endre Eivind Fillip Håvard Henrik De jeg kommer på i farten ..... ..... ..... Det er jo så mye å velge i, og som du ser er jeg "glad" i tradisjonelle navn. Jeg er så sikker på at jeg får jente denne gangen jeg, at jeg har ikke tenkt på guttenavn engang. Så jeg kan jo få en solid overraskelse når jeg skal til ultralyd...
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde også litt jentefølelse denne gangen..Har gutt fra før, og jente-navnet har lenge vært klart...Sønnen min heter Ludvig, så det må jo passe til det. Er selv veldig glad i Henrik, men det har mannen min litt dårlige "vibber" på, så det blir nok ikke...Ikke lett dette her..hmmm...
to guttegull Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Analius så jeg var nevnt på sidene her et sted. Kanskje det kunne være noe? Tjihi!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jonas Andre Simen Jonatan Morten Andreas Mikal / Mikael Lykke til med det vanskelige valget:) Sliter selv, bare med jente navn.
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 Er du på mor (muttern venter nr 2)...Har du ikke noe bedre å drive med? Litt oppussing kanskje?!? Når det gjelder Analius, så tenkte jeg at du skulle få det..Siden du føder først mener jeg...Det er jo førstemann til mølla her...:-)
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde valgt Mathea hvis det ble jente. Det navnet har vi lenge hatt klart til en evt jente kommer...Men det ser ut som det bare kommer gutter fra denne kanten..Ellers så synes jeg Tuva også er flott..Mye lettere med jentenavn...
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Hei.. Hva med Mathias? Siden du hadde tenkt Mathea??
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer med gutt;) Vi vet ikke kjønnet, men hvis det blir en gutt har vi ei liste: Patrick Nicholas Jonathan Nichlas Benjamin
Blixen* Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Syntes Julian er veldig fint. Det hadde jeg tenkt til å kalle babyen min hvis det var gutt, men blir vist jente:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Hermer du? Nei da, nydelig navn!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Problemet her er at det er mange jenter i familien, så er mange navn som er opptatt. Og det skal jo passe med de to barna vi har fra før. Men jeg må si du og jeg har lik smak. Vi hadde Mathea på lista sist gang, men nå har noen andre snappet det navnet. Nå er det eneste navnet igjen på min liste Tuva;o) Mannen har Andrea. Men jeg må nok se barnet før jeg bestemmer meg. Er litt slik at navnet må passe til barnet. Før vi visste kjønn, hadde vi veldig mange jentenavn og ingen gutte navn, og nå som vi vet det er jente har vi veldig mange gutte navn og har fjernet nesten alle navn på jente lista. De ble liksom ikke så intressante lenger når det plutselig ble veldig aktuelt..
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 Min lille pjokk blir mest sannsynlig hetende Leander:)
Gurine Skrevet 24. juni 2008 #16 Skrevet 24. juni 2008 Hos oss kan det hende det blir Anders hvis det blir gutt. Er i hvertfall det sambo har mest lyst på, selv har jeg ingen guttenavn jeg liker sånn kjempemye. Merkelig det der, synes det er mye enklere med jentenavn, enda vi har to jenter fra før. Vi liker vanlige korte navn, uten noe dill, så blir det jente nr. 3 kan det hende hun skal hete Mari.
Kokkemor Skrevet 24. juni 2008 #19 Skrevet 24. juni 2008 Nevøen min heter FELIX og jeg syns det er vedens vakreste navn.. Selv skal jeg kalle barnet mitt Iben hvis det bli gutt Lykke til i jakten på det perfekte navnet!
Går for gull Skrevet 24. juni 2008 #20 Skrevet 24. juni 2008 Hei kokkemor. Er ikke Iben jentenavn??? Står det i navnebøker, og vet om et par jenter som heter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå