Gå til innhold

Det blir en gutt...Forslag til navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi vært på ultralyd i dag, og fikk se en nydlig liten gutt som ikke virket særlig blyg nei :-)....Fantastisk opplevelse. Måtte gråte en liten skvett ja..

Nå begynner den store navnejakten! Har ingen guttenavn jeg er helt med på...Hva skal deres gutter hete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutten!

 

Vår skal hete Aron :) Og så får han nok et mellomnavn.

Skrevet

Endre

Eivind

Fillip

Håvard

Henrik

De jeg kommer på i farten

.....

.....

.....

 

Det er jo så mye å velge i, og som du ser er jeg "glad" i tradisjonelle navn.

 

Jeg er så sikker på at jeg får jente denne gangen jeg, at jeg har ikke tenkt på guttenavn engang. Så jeg kan jo få en solid overraskelse når jeg skal til ultralyd...

Skrevet

Jeg hadde også litt jentefølelse denne gangen..Har gutt fra før, og jente-navnet har lenge vært klart...Sønnen min heter Ludvig, så det må jo passe til det. Er selv veldig glad i Henrik, men det har mannen min litt dårlige "vibber" på, så det blir nok ikke...Ikke lett dette her..hmmm...

Skrevet

Analius så jeg var nevnt på sidene her et sted. Kanskje det kunne være noe? Tjihi!!

Skrevet

Jonas

Andre

Simen

Jonatan

Morten

Andreas

Mikal / Mikael

 

Lykke til med det vanskelige valget:) Sliter selv, bare med jente navn.

Skrevet

Er du på mor (muttern venter nr 2)...Har du ikke noe bedre å drive med? Litt oppussing kanskje?!? Når det gjelder Analius, så tenkte jeg at du skulle få det..Siden du føder først mener jeg...Det er jo førstemann til mølla her...:-)

Skrevet

Jeg hadde valgt Mathea hvis det ble jente. Det navnet har vi lenge hatt klart til en evt jente kommer...Men det ser ut som det bare kommer gutter fra denne kanten..Ellers så synes jeg Tuva også er flott..Mye lettere med jentenavn...

Skrevet

Hei.. Hva med Mathias? Siden du hadde tenkt Mathea??

Skrevet

Gratulerer med gutt;) Vi vet ikke kjønnet, men hvis det blir en gutt har vi ei liste:

 

Patrick

Nicholas

Jonathan

Nichlas

Benjamin

Skrevet

Syntes Julian er veldig fint. Det hadde jeg tenkt til å kalle babyen min hvis det var gutt, men blir vist jente:)

Skrevet

Hermer du? :D Nei da, nydelig navn!

Skrevet

Problemet her er at det er mange jenter i familien, så er mange navn som er opptatt. Og det skal jo passe med de to barna vi har fra før. Men jeg må si du og jeg har lik smak. Vi hadde Mathea på lista sist gang, men nå har noen andre snappet det navnet. Nå er det eneste navnet igjen på min liste Tuva;o) Mannen har Andrea. Men jeg må nok se barnet før jeg bestemmer meg. Er litt slik at navnet må passe til barnet.

Før vi visste kjønn, hadde vi veldig mange jentenavn og ingen gutte navn, og nå som vi vet det er jente har vi veldig mange gutte navn og har fjernet nesten alle navn på jente lista. De ble liksom ikke så intressante lenger når det plutselig ble veldig aktuelt..

Skrevet

Min lille pjokk blir mest sannsynlig hetende Leander:)

Skrevet

Hos oss kan det hende det blir Anders hvis det blir gutt. Er i hvertfall det sambo har mest lyst på, selv har jeg ingen guttenavn jeg liker sånn kjempemye. Merkelig det der, synes det er mye enklere med jentenavn, enda vi har to jenter fra før. Vi liker vanlige korte navn, uten noe dill, så blir det jente nr. 3 kan det hende hun skal hete Mari.

Skrevet

adrian

Skrevet

Sivert, Trym, Even....:)

Skrevet

Nevøen min heter FELIX og jeg syns det er vedens vakreste navn..:)

Selv skal jeg kalle barnet mitt Iben hvis det bli gutt :) Lykke til i jakten på det perfekte navnet!

Skrevet

Hei kokkemor. Er ikke Iben jentenavn??? Står det i navnebøker, og vet om et par jenter som heter det...

Skrevet

Julian

Adrian

Emilian

Leandro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...