konemor med gutt+spire:) Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 jeg holder på å lage meg hjemmeside og lurer på om noen av dere som har hjemmeside fra før kunne tenke seg og dele adr deres med meg så jeg kan få litt tips og inspirasjon? lager en hjemmeside på pizco.com, men vet dere om noe som er like bra eller bedre?
konemor med gutt+spire:) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. juni 2008 er det ingen som har hjemmeside?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har!=D Nettopp laget meg: www.bolla2008.piczo.com
konemor med gutt+spire:) Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 den var kjempe fin! men hvordan ble du kvitt profil siden? min er ikke ferdig enda, men legger ut adr når den er det
Lilli-n Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har..=)=) www.spireimagenjuli08.piczo.com Er såå morro å lage hjemmeside.. ikke mye annet å finne på om dagen lissom..=)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Profil siden? Tror jeg bare sletta alt som var på den første siden som kom opp og lagde meg mine egne sider.... Er ikke helt sikker på hva du mener, også er jeg sykt dårlig til å lære bort, da jeg bare klikker meg rundt og finner ut av ting på egenhånd=P Like før jeg ga opp i løpet av 5 minutter når jeg begynte....Hihi. Er utrolig utålmodig også... Så egentlig er siden min et under!!=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå