Gå til innhold

sykemelding???eller bite tennene sammen?


tanyathe

Anbefalte innlegg

jeg er lærling 2året på ica supermarked. med første mann jobbet jeg fult helt til jeg måtte ut i permisjon, jeg hadde et kjempe fint svangerskap uten kvalme osv. men nå er jeg gravid med andre mann og føler meg helt forferdelig. og tror sjefen min forventer at jeg skal klare like mye denne gangen siden jeg er så ung og bla bla bla... så jeg går på jobb hver dag og gjør mitt beste. jeg har veldig mange tunge løft hver eneste dag(jeg er fiskehandler lærling) jeg løfter ca 15kg kasser opptil 10ganger om dagen...

når jeg kommer hjem til guttungen på 14månder, hund og mann har jeg ingen ting energi igjen... bør jeg gå til lege med dette eller bare bite tennene sammen??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

off, ja jeg har tenkt litt på det samme! mitt problem er at jeg er så trøtt fro tiden. Utenom jobb så sover jeg hele tiden, har 0 overskudd. Har og tenkt litt på om det går an å få sykemeldig en liten stund, så jeg kanskje kommer meg litt ovenpå. jeg jobber i helsevesenet og det er travelt på jobb. Nå er det mye opplæring pga ferievikarer, ogjeg kjenner jeg har mer en nok med meg selv.

 

siden du har så mye tunge løft, hadde jeg iallefall snakket med sjefen om tirettelegging av arb.dagen.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du er veldig sliten nå anbefaler jeg sykemelding en stund. Kroppen sier godt ifra om den trenger litt hvile. Og etterpå ber du om tilrettelegging på arbeidsplassen. Det har jeg gjort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Du bør definitivt ikke løfte tungt ihvertfall! det kan jo ende med spontanabort. Tenk på deg selv- sjefen din vil bare ha en jobb utført- da får han finne en annen til å ta større deler av din jobb.

 

Ingen graviditeter er like

 

Gå til legen og få sykemelding med redusert stilling- og dropp å løfte tungt!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...