Gå til innhold

"Best i test" bilsete 9 mnd+ ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, naa skal vi ut og kjoepe nytt bilsete igjenn gitt, syns ikke det er lenge siden vi kjoepte foerste -men tiden flyr .. :)

kjoepte maxicosi som foerste bilsete fordi vi hadde hoert den var saa bra men er det noen som vet om hvilke bilstoler som gaar for aa vaere 'best i test' for de som har vokset ut av den minste maxicosi stolen?? vet jo at det finns en neste utgave av maxi-stolen men vet om den er like bra som minste utgaven??

noen som vet noe om bilstoler herinne i kveld da??

Tusen takk for svar!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har kjøpt besafe izi combi som neste sete for emilie. den kan brukes både fram og bakovervendt så vi slipper å kjøpe et nytt et når hun skal sitte "riktig" vei.

så på god morgen norge da de testet bilstoler. de sa at det sete er veldig bra om man klarer å feste de riktig i bilen. det er ganske vanskelig.

vi bruker fortsatt maxi cosi sete til emilie. hun er 11 mnd i dag..

Skrevet

Sjekk forbrukerportalen.no eller google test bilstol, så får du opp forbrukertester.

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Besafe izi Combi setet jeg har kjøpt til jr.Bakovervendt/fremovervendt. Det er overhodet ikke vanskelig og montere, men tidkrevende :) Bruksanvisningen som følger setet er god, så var ikke vanskelig å få gjort det rett.

Den testen på god morgen norge var jo ikke akkurat noe jeg ville lagt til grunne når jeg kjøpte bilsete. Den virket ikke veldig troverdig. Jeg har snakket med flere som jobber både med salg og bilsikkerhet og for at tester av seter skal være riktige og kunne kåre det beste setet så må man faktisk teste ALLE setene i de ulike klassene. Hender ofte at velkjente merker ikke er med engang. Og også testes med barn i og det sier seg jo selv at det gjør man jo ikke.

Det som er viktig er at barna sitter behagelig. (helst bakovervendt - så lenge det lar seg gjøre) og at setet er RIKTIG MONTERT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...