Gå til innhold

jeg må le litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min jobber på resturang og i pausen ringte han å forteller meg at ene skiftlederen omtrent har prøvd å true han til å jobbe på fridagene hans denne uka.

Saken er at hun må jobbe på den ene delen alene, det er satt opp slik fordi hun faktisk ikke jobber men overlater allt til andre å sitter på et kontor å sender mld til venner med mobilen.

Derfor har sjefen satt henne alene på den ene delen. (jobber normalt bare en person der.For trenges ikke flere til den jobben.)

Så nå har hun mast på mannen min og prøvd å true han til å jobbe der de dagene.

Men saken er den at ho har ingen makt overhode over hvem som jobber hvor og når.

Og ho kan ikke be folk jobbe når de har fri, det er ikke hennes jobb eller ansvar.hadde han gått på jobb på grunn av henne hadde han endt med å ikke få betalt for de timene da de ikke er bestemt av sjefen.

Litt uheldig for hennes del var det nok at ene sjefen høyere opp hørte henne komme med trusler.

Spesielt siden ho er på tynn is allerede, da hun kom med løgner om en ansatt som endte med at denne ansatte sluttet. Og fordi flere har klaget over at hun ikke gjør jobben sin. Og Ho skjønner tydeligvis ikke at ting kan bevises når flere deler av stedet har sikkerhetskamerar oppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette samme man som hadde byttet skift med en dame på jobben og når det kom til stykke så droppet denne dama å ta hans skift, men han hadde jobbet hennes skift??

Mins det var et innlegg om dette for kort tid siden?!?!

Sånne får svi til slutt....intet varer evig sier jeg:-)))

Skrevet

Ja er det faktisk. :-)

Moro da når de tror at de er så mye bedre en andre og så driter seg ut helt og fullstendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...