Gå til innhold

REDUCTIL - noen som bruker / har brukt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått reductil utskrevet fra legen i dag, og tar første tablett i morgen tidlig.

Hvor fort kan jeg regne med å kjenne effekt? Ikke i lavere vekt altså, men i nedsatt matlyst? Kan det merkes allerede første dag, eller må man ha gått på de noen dager? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Gjest irismor
Skrevet

Jeg går på reductil. Hvor fort du kan regne med effekt er vel veldig forskjellig.

Jeg mistet lysten på søtsaker og mat i løpet av en dag eller to.

Men den virket litt psykisk også, ble veldig obs på hva jeg puttet i munnen, hvor mye osv....

Total vektreduksjon hittil er 12 kg. Er i gang på min tredje eske. Gikk veldig fort i starten, så ble det et liten stund med mindre vektnedgang. Og nå tusler det sakte men sikkert nedover igjen.

Lykke til. Og husk litt på kostholdet også, men blir litt mere bevisst på slike ting når man spiser pillene.

Skrevet

Har brukt det tidligere, og kjente da redusert matlyst etter det hadde gått noen dager, så for meg virket de godt!

Skal begynne på igjen om et par uker, nesten så jeg gleder meg....hehe!

Uansett: Lykke til!

Skrevet

Takk =)

Legen avsluttet timen i dag med å si;

"Vær oppmerksom på at du kan bli deprimert. Det kan være deprimerende å miste matlysten"

Jeg kan ikke annet enn å se det komiske i den uttalelsen, selv om jeg tar det på alvor altså. Men for meg er det vanskelig å forstå at man kan bli deprimert av å miste matlysten, det virker bare deilig! Det blir isåfall en helt ny erfaring for meg ;-)

Gjest irismor
Skrevet

Har ikke blitt deprimert. Man kan da ikke bli deprimert når man endelig klarer å få flyttet vekk litt flesk *smiler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...