C@milla *EMIL* Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hei ja.. nå er det min tur å anskaffe seg ny mobil igjen... Jeg har faktisk hatt min gamle i mange år nå, så gammel at jeg ikke har hatt kamera engang ;o) Nå har jeg ingen anelse hva jeg skal gå for.. Blir bare forvirra av alle sammen. Jeg ønsker meg en med godt kamera, og god ordbok for sms, that's it egentlig.. Hører dårlig,så jeg trenger IKKE noe musikk eller noe sånn.. bare sms det går i for meg. Men med en liten baby på vei vil jeg gjerne kunne knipse litt om anledningen byr seg, og slippe å dra med meg kamera alle steder. Noen tips? Takker for svar..
MissUnderCover Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg ville gått for SonyEricsson k850i. 5mp kamera, knallbra, ett av de beste, og god til mld... Får den til ca 1000 kr m binding tror jeg..
C@milla *EMIL* Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Ja da får jeg sjekke ut det ) Takk takk.
C@milla *EMIL* Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 gosj..den såg faktisk kjempebra ut...*vil ha* ;o)
lille spira Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Sjekk ut prisene med og uten bindingstid da! Veldig ofte, nesten alltid, blir mobilene myyyye dyrere med bindingstid opp mot et abonnement enn hvis du kjøper uten noen ting og heller finner et billigere abonnement
Mamma mjaua Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 er det slik at du ikke ringer, men bare sender sms? jeg har deejuce nonstop. der betaler jeg 300 kr i mnd, og får uendelig med gratis sms hver mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå