På vei igjen? Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Magen min blir hard men får ikke mensensmerter samtidig omtrent, men har hatt litt tak i korsryggen føler jeg også føler jeg et press i endetarmen av og til da. Får alle som har kynnere enten mensensmerter samtidig i magen/ryggen?
raggs Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg får nesten aldri menssmerter samtidig som jeg har kynnere. Kynnerne er "bare" ubehagelige samtidig som magen blir som stein og kynnere har jeg hatt svært mye av helt siden tidlig i svangerskapet (er nå i uke 34). De siste dagene har jeg kjent mensmurringer, men magen har ikke strammet seg samtidig.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har menssmerter samtidig med kynnere, andre ganger ikke.. Magen blir hard, får menssmerter, litt verking i ryggen og nedover beina...
På vei igjen? Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 Ok, men håper at det kan gi modning av det med disse kynnerene når tiden er inne. Når er det vanlig at man begynner å modnes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå