Ksenia & Anjem Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Sambo driver og støvsuger nå og jeg sier til ham: ja du kan hvis du vil, så sier han nei jeg kan hvis jeg MÅ...Mannfolk!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hehe;) Her i huset har mannen ansvaret for støvsuginga og tror du ikke lømmelen har investert i en slik robot-støvsuger som går av seg selv :O
hit og dit Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Hø hø. grei du er da ;-) Hadde du sagt det til meg hadde eg pakka vekk støvsugaren på sekundet. =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå