Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Var hos en ny lege idag på riksen, hun svarte meg ikke skikkelig på det jeg lurte på. Jeg hadde 4-5 follikler på 12,5 mm på den ene siden, noen små på den andre, skulle fortsette på samme dose og inn på ny ul om 4 dager, vi feiler ingen ting, men blir bare ikke gravide selv.... for 6 år siden på mitt 1 forsøk hadde jeg bare 10, så antallet går vel ned m alderen kanskje, men er det håp for at de små vokser seg fort , eller blir det med de 4-5?(hun sa heller ikke hvor mange , jeg telte selv..)
lillebie på`n igjen Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 hei du:-) jeg og trodde jeg hadde lite egg, hadde nok ikke noe mer enn deg, jeg hadde 2 på hver side i ca den størrelsen du viser til, og resten "småtterier" som gynekologen sa da.... men i dag, på stikkedag ti, hadde jeg 11 store fine follikler:-) så de vokser seg nok til skal du se!! så i kveld er det egglsøningssprøyta! lykke til :-)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 oi det var godt å høre!!!!! jeg skal inn igjen på stikkedag 8 , forrige gang var det den siste sprøyta jeg satte, håper vi er like heldige og får en spire som gror seg fast! Ditt første forsøk?
MK73 Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde en lignende situasjon som deg sist gang, og måtte stikke to dager ekstra, men til slutt fikk jeg ut 7 vakre egg :-)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Min kone ble overstimulert første gang, med 30 egg, og da ble forsøket avbrutt.. Neste gang var det bare 2 follikler i grei str, og en litt mindre. Men tre egg ble tatt ut, alle befruktet, og to perfekte egg satt tilbake. Nå er vi gravide, 4+4, og venter spent på å få vite om det er en eller to Så uansett holder det lenge med de egga som er der Og at de er blitt så store på sprøytedag 4 er veldig bra Lykke til
lillebie på`n igjen Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 ja dette er mitt første forsøk, og var jo veldig redd for at det ikke var "nok" egg...så jeg ble veldig letta på UL i går :-) det er ikke bra å ha for mange egg, da er det bedre å ha litt færre men med kvalitet :-)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 takk for svar, jeg kjenner det jobber masse i eggstokkene mine, så det skjer hvertfall noe!!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 på sprøytedag 8 hadde jeg 8-10 follikler, 2 i grei størrelse. i dag, 12 dager etter sprøytestart fikk jeg ut 22 egg! sluttet å stikke etter dag 9 forresten. el sprøyte dag ti.
Kråkebolla :) Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 hei var på sjekk i dag og jeg hadde 13 eggposer i litt diverse str fra 9mm til 15,5 mm og han legen sa at det er helt normalt skal stikke til og med fredag også skal jeg på ny sjekk da.. han sa alt vare bare som det skulle.. så tror ikke du skal tenke så mye på det... mye kan skje de siste dagene. er på stikkedag 7 jeg i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå