tanyathe Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 jeg er lærling 2året på ica supermarked. med første mann jobbet jeg fult helt til jeg måtte ut i permisjon, jeg hadde et kjempe fint svangerskap uten kvalme osv. men nå er jeg gravid med andre mann og føler meg helt forferdelig. og tror sjefen min forventer at jeg skal klare like mye denne gangen siden jeg er så ung og bla bla bla... så jeg går på jobb hver dag og gjør mitt beste. jeg har veldig mange tunge løft hver eneste dag(jeg er fiskehandler lærling) jeg løfter ca 15kg kasser opptil 10ganger om dagen... når jeg kommer hjem til guttungen på 14månder, hund og mann har jeg ingen ting energi igjen... bør jeg gå til lege med dette eller bare bite tennene sammen??????
Maf og lillemann Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 en ting er å gå på jobb å prøve så godt man kan, men løfte tunge kasser må du jo ikke gjøre, det har jo ingenting med hvor ung og sprek du er osv. Hvis arbeidet legges til rette for deg, vil det nok være lettere å være på jobb =)
tanyathe Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 takk får svar, vet liksom ikke helt selv hva jeg vil....
Maf og lillemann Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 det går jo veldig opp og ned med formen da, så det kan jo være du føler deg litt energiløs akkurat nå. Det er jo også viktig å lytte til kroppen sin når man er gravid- men på en annen side å ikke bestemme seg for at man kommer å være dårlig osv... kanskje du skulle tatt deg 3 dagers egenmld, da får du hvilt deg litt =) Det er ikke sikkert det er mer enn noen dager som skal til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå