Tanta i skogen Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Pga svangerskapskløe blir jeg satt i gang i morgen.. da er jeg 39+4, Burde vært satt i gang tidligere, men falt litt utenfor systemet.. Så hadde de ikke skikkelig kapasitet.. men har blitt fulgt godt opp med kontroller torsdag og søndag, og regner med at han har det best der inne til har er ferdig.. men i morgen får han ikke mere tid der inne.. Dvs hvis ting går som jeg håper.. Håper og komme tidlig inn på sykehuset, få modningspille, og så håper jeg ting går ganske fort.. (evig optimist) Har blitt strippet og tøyd på av tre forskjellige leger, og jeg syntes ikke dette var vondt i det hele tatt, (ba de ta godt i) Så håper jeg er litt "følelsesløs" nedentil:) Håper og klare meg uten smertemedisiner.. Vel, Lykke til alle små runde damer!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 håper du får sove godt i natt nå da!! lykke til imorgen,snart har du ett lite nurk i favnen
C@milla *EMIL* Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Oi..lykke til da!! Blir helt spent av tanken jeg )
Tanta i skogen Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2008 uhh... Da sov jeg noen timer i natt, føler jeg skal opp til eksamen jeg har glemt og lese på! krise! lyst og "skulke" hele fødselen.. hehe.. Sto opp, hoppet i dusjen og gjorde meg klar, Sambo er helt stressa stakkars.. Ringte føden, men de hadde tydeligvis ikke en eneste ledig fødestue til meg.(samt at de har jo stengt ned den ene avd pga sommerferie og mangel på personel) Så må ringe inn igjen om 2,5 time.. så skulle hun se hva hun fikk unna... Høres ikke helt bra ut egentlig.. Da begynner jeg og tro at de trøkker inn hormoner for og få ting unna... DET kan de drite i med meg.. greit jeg skal bli satt i gang.. men når kroppen kommer i gang, skal den få sin egen rytme.. Håper bare det blir plass til meg i dag..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 åå, så kjedelig da... må få høre når du vet noe mer da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå