Sonata08 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Har de siste dagene hatt masse mensmurringer. Kjennes ut som mensen kommer når som helst. Merker det best når jeg sitter/ligger. Nå er jeg visstnok 6+1 i dag. Noen andre som kjenner det slik ?
micro Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 åja tro meg. jeg har hatt masse og det var slitsomt og vondt. jeg hadde det i uke 4-5, nå er jeg 6+0 og har noe enda.
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 hei. er nå 10+3 og har fortsatt noe menslignende selv om det ikke er riktig så vondt enda.. Minnes at jeg hadde det med de to første også og de er nå 4 og 2 nå.. Så dette er helt normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå