Gå til innhold

Masse mensmurringer - er det vanlig ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt masse mensmurringer. Kjennes ut som mensen kommer når som helst. Merker det best når jeg sitter/ligger. Nå er jeg visstnok 6+1 i dag. Noen andre som kjenner det slik ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åja tro meg. jeg har hatt masse og det var slitsomt og vondt. jeg hadde det i uke 4-5, nå er jeg 6+0 og har noe enda.

Skrevet

hei. er nå 10+3 og har fortsatt noe menslignende selv om det ikke er riktig så vondt enda.. Minnes at jeg hadde det med de to første også og de er nå 4 og 2 nå.. Så dette er helt normalt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...