Gå til innhold

Jeg fikk adeles nydelig kompliment i dag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror faktisk det er det fineste jeg har fått noen gang.

Jeg er 27 år og nyutdannet lærer. Har litt erfaring fra vikariater, men ikke så mye, så er mye som skal læres og tar nok litt tid før rutinene sitter.

Så møtte jeg på en dame jeg kjenner litt i dag, hun er en god del eldre enn meg og skikkelig hønemor (veldig koselig dame altså) og har ofte uttalt at hun er skeptisk til både den ene og andre i skolen og barnehagen med tanke på om de gjør en god nok jobb for hennes søte små. Jeg fikk vite for en uke siden at jeg skal være kontaktlærer for 9.klasse fra høsten av og at der går ene sønnen hennes så jeg har jo tenkt litt at hjelpes, hva må ikke hun tenke da jeg som er så uerfaren og "ung" (i hennes øyne). Så når jeg møtte denne damen i dag på butikken så kommer hun bort til meg og sier hun nettopp hadde fått vite at det var jeg som skulle ha sønnen hennes neste år, og så smiler hun og sier "Og jeg ble så glad da jeg fikk vite, da VET jeg at han er i gode hender!" og så gikk hun videre. Ble skikkelig rørt jeg med tanke på hvem den kommentaren kom i fra, snakk om varmende ord da! :-) Nå gleder jeg meg bare enda mer til høsten og ny jobb!

Meningsløst innlegg dette, men ville bare dele det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var da ikkje meiningslaust innlegg i det heile tatt: middagstrådene og ob vs tampax ruler enda den lista =P

Skrevet

så koselig å få høre!!!

Skrevet

Åååå...så koselig å høre sånt!! Ikke meningsløst i det hele tatt, syns det var koselig at du delte det jeg! Lykke til med lærerjobben :o)

Skrevet

Ja kanskje det :-) Koselig sagt var det i hvertfall!

Skrevet

Syns heller ikke det var meningsløst. For en herlig kommentar!!

Sånt hjelper godt på selvfølelsen:-)

Nyt sommerferien og kos deg i ny jobb til høsten!!

Så spennende at du får være kontaktlærer allerede nå som nyutdannet da:-D

Skrevet

Nei, kanskje ikke meningsløst, mer at dette er jo liksom noe som bare angår meg, trenger ikke hjelp eller svar, ville bare dele noe.

Ja jeg ble litt satt ut over å bli spurt om dette alt nå, men veldig glad, tar det som en tillitserklæring :-) Selvtilliten klatret et par hakk ja, hehe... er ikke mye som skal til alltid ;-)

Skrevet

Sååå hyggelig å få slike komplimenter!!! - Håper folk er av samme oppfatning om meg når jeg begynner å jobbe som nyutdannet lærer om fire år:) hehe

Skrevet

Det var jo et kjempe koselig innlegg:0)

Håper du får en kjempe fin sommer og masse lykke til med ny jobb til høsten!

Skrevet

så fint sagt av dama :) godt det hjalp de til å glede deg litt mer til jobben!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...