Gå til innhold

Jævla barnevakt!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke barnehageplass før i august, så jeg ansatte en 16-åring til å være barnevakt hver dag i to uker før jeg skal ha ferie. Drittungen trakk seg etter en dag, fordi det var så kjedelig!! Er det mulig å være så uansvarlig?? Nå fikk jeg truet henne til å bli i en uke, så må svigermor utsette ferien i en uke for å være barnevakt den andre uka. GRRR!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som sunne arbeidsforhold.

Skrevet

ehh... hjelpes meg.. ville ikke hatt en 16 åring til å sitte barnevakt hver dag i 2 uker mens jeg er på jobb... uansett hvor moden den 16 åringen er.. en 16 åring forstår ikke hvilket ansvar det ligger i å passe en liten unge.. og vil fort kjede seg.... Ta deg sammen og ta ansvar for ungen din selv... Og ikke tru folk... det jo bare toppen av latterlighet. Du får heller tilby litt mer penger da vet du.. haha.. Tragisk..og lykke til..

Skrevet

Mange 16 åringer har tatt ansvar for babyer over lengere tid. Du har hatt veldig uflaks. Betal 16 åringen mere, kanskje trenger hun/han litt mere tid til å bli vant til å ta seg av et lite menneske?

Skrevet

Har hun ikke ei venninne som har bedre vett til og holde det hun lover? Spør henne!

Skrevet

jeg hadde ei på 17 år som var barnevakt til mine to. Og hun har vært den beste barnevakta jeg kunne funnet.

Brukte henne mye utenom jobb også siden jeg var alenemor og min famile bor et stykke unna.

Nå er hun 21 år, og veldig knyttet til ungene mine enda. Og spør gjenre om hun får ta de med på stranda eller en liten bytur osv.

Så de trenger nødvendigvis ikke være uansvarlige eller dårlige barnevakter fordi de er så unge.

Skrevet

Venninnen min ble mamma som 16-åring.

Og hun forstår da virkelig hvilket ansvar det ligger i å passe en liten unge, som du så pent skriver.

HI, dere har vært uheldige, men jeg syns du var rimelig frekk selv. Man truer da ikke andre på den måten. Dere burde kanskje hatt en kontrakt.

Skrevet

Mange 16åringer som er modne nok til å passe på barn i to uker, men ikke den du har funnet HI, siden hun ikke ville mer fordi det var kjedlig!

Da burde vel du som mor være moden nok til å ikke true henne til å passe barnet ditt mer!

Skrevet

Hvilken mor truer barnevakten til å passe barnet sitt da???

Skrevet

du har nok bare vært uheldig her du!Alle på 16 år er ikke sånn skjønner du vel:p

Men-hvor godt tror du hun kommer til å ta seg av barnet ditt den uken når hun syns det var kjedelig og du har trua henne til det...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...