Gå til innhold

Lite liv i minien... :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har det vært så rolig i magen... Kjenner avogtil at den beveger seg litt, så vet jo at den "lever".. Vanligvis er det full action, den sparker og romstrerer fælt hele dagen. Har sparket blåflekk på magen min ;) Er ofte ubehagelig og vondt, kjenner ut som om den tygger på blæra.. Men i dag, stille.....

Er dette et vanlig tegn på nært forestående fødsel, eller bare rett og slett en grunn til bekymring...?

Er så lenge siden jeg fødte sist, klarer ikke å huske om jeg merket noe til endringer i bevegelsesmønsteret. Noen flergangs her som husker?

Tror uansett at om det ikke tar seg opp til i morgen, så kommer jeg til å ringe føden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På torsdag i forrige uke var min utrolig lite liv i forhold til hva jeg er vant med, lurte lenge på å komme opp. Det funket ikke å spise snop eller noe. Så jeg ble veldig engstelig, men det tok seg opp igjen og nå er hun i sitt vanlige ess.

Skrevet

samme her... Har kjent lite liv i magen i dag, responderer også lite på trykking etc. Litt bekymret. Er nå 38 uker på vei... Har ikke legetime før i neste uke, men tror jeg bestiller meg i morgen om ikke bedring.

Skrevet

jeg har opplevd det samme. jeg ringte føden og snakka med jordmor.ho sa at de bruker og råde oss til og komme til sjekk hvis vi er usikre.og hvis at barnet plutselig blir rolig. så hadde jeg vært deg ville jeg ha ringt føden imorgen.det er bedre og sjekke en gang for mye en for lite sa de til meg. men, alt er som regel iorden.det var det med oss.registreringsmaskina registrerte mye mer liv en det jeg kjente selv.

Skrevet

Ring te fødeavdelingen du.. De kan gi de beste rådå når det gjelde dette, Eg ville ikkje ha venta te i mårå. Alt e nok i sjønnaste orden, men det e alltid godt å få snakka med folk så har peiling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...