Gå til innhold

har hatt kynnere i hele dag... lei nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd å dusje... prøvd å sove... prøvd det meste... men nei, gir seg ikke...

de er harde slik at de hemmer meg i dagligdagse ting også... men ikke direkte vonde eller regelmessige...

håper virkelig de går over til rier snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også kynnere hele tiden. Er veldig hemmende ja, og tidvis ganske vondt. Er veldig plagsomt på jobben hvor jeg har mye å gjøre om dagen. Men nå er det heldigvis bare noen dager til ferien, så er det ikke mer jobbing på meg. Skal bli deilig å ta det litt mer med ro. Har fortsatt nesten 10 uker igjen så jeg har ikke noe ønske om rier, men er ganske forskynt nå. Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten.

Skrevet

Jeg har og hatt masse kynnere i dag :-( Har også for lenge til termin, så ønsker ikke noe rier...

Skrevet

er vondere nå... måtte sette meg... men tror ikke de er spesielt regelmessige...

Skrevet

har litt lyst til at ho skal komme i morra... sambo har bursdag...

Skrevet

Et veldig dumt spørsmål, men håper likevel noen vil svare... Hvordan føles en kynner?

Skrevet

Magen blir veldig hard... kan kjennes ut som om noen holder et bredt belte over magen og strammer til... men ikke så mye at det skal gjøre vondt...

Skrevet

når jeg har rie, syns jeg magen blir steinhard og tung. syns ikke det er noe vondt og hemmer meg ikke på noen måte, bortsett fra at jeg må sitte helt rett i ryggen og at jeg ikke kan bøye meg med rygen (må bruke knærne) hihi. slik opplever jeg kynner:)

Skrevet

åå herregud, mente ikke rie, mente kynner. jeg har aldri hatt en rie;)

Skrevet

Tusentakk for svar, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...