mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 har prøvd å dusje... prøvd å sove... prøvd det meste... men nei, gir seg ikke... de er harde slik at de hemmer meg i dagligdagse ting også... men ikke direkte vonde eller regelmessige... håper virkelig de går over til rier snart...
L@boline Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har også kynnere hele tiden. Er veldig hemmende ja, og tidvis ganske vondt. Er veldig plagsomt på jobben hvor jeg har mye å gjøre om dagen. Men nå er det heldigvis bare noen dager til ferien, så er det ikke mer jobbing på meg. Skal bli deilig å ta det litt mer med ro. Har fortsatt nesten 10 uker igjen så jeg har ikke noe ønske om rier, men er ganske forskynt nå. Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten.
Makko med to små gutter Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har og hatt masse kynnere i dag :-( Har også for lenge til termin, så ønsker ikke noe rier...
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 er vondere nå... måtte sette meg... men tror ikke de er spesielt regelmessige...
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 har litt lyst til at ho skal komme i morra... sambo har bursdag...
Miss Misantrop Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Et veldig dumt spørsmål, men håper likevel noen vil svare... Hvordan føles en kynner?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 Magen blir veldig hard... kan kjennes ut som om noen holder et bredt belte over magen og strammer til... men ikke så mye at det skal gjøre vondt...
Mamma mjaua Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 når jeg har rie, syns jeg magen blir steinhard og tung. syns ikke det er noe vondt og hemmer meg ikke på noen måte, bortsett fra at jeg må sitte helt rett i ryggen og at jeg ikke kan bøye meg med rygen (må bruke knærne) hihi. slik opplever jeg kynner:)
Mamma mjaua Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 åå herregud, mente ikke rie, mente kynner. jeg har aldri hatt en rie;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå