Gå til innhold

Hadet igjen,da ,frøkner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får bli statistikken som tilsier at det går bra med dere andre. Har tom fostersekk i magen og fått piller for å få den unna...Siden den dumme teite kroppen min ikke har skjønt tegningen med hva den skal holde på og hva den skal blø ut....sukk. Er latterlig trist,mistet på julaften også. Da fikk det symbolsk nok bli St Hans-aften denne gang.

Lykke til videre,- unner dere alle store fine mager og fine nurk på slutten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så leit å høre dette. Håper det går bra med deg og at vi ser deg snart igjen her inne og at spiren vil sitte da.

Klemmer

Skrevet

så irriterende. kan jeg spørre deg om du visste hcg nivået ditt på starten? jeg tenker så mye på deg selv om jeg har det.

Skrevet

Uff, det var trist å høre...

Jeg har også mistet to ganger siden vi startet prøvingen i august (sa i oktober og ma i februar). Ingen ok opplevelse. Faktisk var 2.gangen mye verre enn 1. gangen..... Nå er jeg gravid på ny og lenger på vei enn jeg har vært de andre gangene, så håper det går bra nå.

Håper du tar godt vare på deg selv og at du ikke gir opp håpet på en liten baby...

Klem

Skrevet

Takk,fininger... :) Jeg visste ikke hcg-nivået,det ble ikke målt. kun ul- diagnose...

Jeg merker at det veier tyngre denne andre gangen ja... Men godt å høre at det går framover og oppover med folk, det gir jo håp til evt neste gang.

Lykke til videre på ferden,folkens :)

Skrevet

Lykke til til deg også Uglemamma! Forferdelig trist når sånt skjer!

Håper vi ser deg igjen snart!

Skrevet

*klemmer hardere enn sist, så pannekaker og gele danser salsa i magen din, og håper du er tilbake her snart*

Skrevet

Uff så trist :-(

Sender deg en kjempestor klem jeg.

Skrevet

Å nei, å nei, å nei!!!! Det var jo ikke dette som skulle skje!!! Har tenkt masse på deg idag, og så er det dette innlegget som møter meg.

Stå på - prøv igjen - du skal ikke se bort fra at vi blir to om det......

Skrevet

off så trist! håper det går bedre en annen gang...

nesten på gråten for deg nå!

du kommer til å få det til en dag! stå på:)

Skrevet

SÅ trist!!!! Men håper som alle andre her inne å se deg igjen snart. Skal selv inn i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...