Gå til innhold

Noen som "kan" cognac her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er veldig glad i cognac, og har lagt sin elsk på Martell Noblige. Jeg er ute etter tips (evt. nettsider jeg kan finne det?) om cognac'er i samme "sjanger", men andre typer! Hadde tenkt å gi han en flaske litt finere cognac til vår 3. bryllupsdag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bache de`hors`age Er jo en veldig god cognac som jeg har forstått.. Nå er jeg ingen cognackjenner i den forstand.. men jobbet i bar i noen år.. Og den cognacen er den dyreste vi har og som halveis "fintfolket" kjøper.. hehe.. ;o

Gjest irismor
Skrevet

Martell Noblige

Martell Gordon Bleu

De Luce (eller noe i den duren)

 

De er de 3 som gubben alltid må ha i skapet. Favoritten er den første og siste. Men kan høre mere med han når han kommer hjem fra skytingen. Han elsker cognac, helst med en kopp nykvernet kaffe. Og kaffebønnene må kvernes selv. Kun det beste til den beste cognacen =0)

Skrevet

Ja, både noblige'en og cordon bleu står i skapet her nå.

 

De Luze'en vet jeg han har hatt før, kanskje det er den jeg skal ut og lete etter :o)

 

Takk for tips Blekkspruten, skal "løpe igjennom" lista og se om det er noe som kan være for my guy der :o)

Skrevet

Renault cognac er både et "flott" merke og smaker kjempegodt :-)

Skrevet

Her i huset er bache gabrielsen xo favoritten, men vet ikke om den likner smaken på den din mann liker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...