Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Mannen min er veldig glad i cognac, og har lagt sin elsk på Martell Noblige. Jeg er ute etter tips (evt. nettsider jeg kan finne det?) om cognac'er i samme "sjanger", men andre typer! Hadde tenkt å gi han en flaske litt finere cognac til vår 3. bryllupsdag )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Bache de`hors`age Er jo en veldig god cognac som jeg har forstått.. Nå er jeg ingen cognackjenner i den forstand.. men jobbet i bar i noen år.. Og den cognacen er den dyreste vi har og som halveis "fintfolket" kjøper.. hehe.. ;o
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 http://www.aperitif.no/index.db2?id=1140 Og her har du 11 gode kjøp til den kresne i alle prisklasser.. Den jeg nevnte nå koster over 1000.- på polet.. Så ganske dyr en.. http://www.aperitif.no/index.db2?id=93159 Cuvee Anna no.99 er også en cognac som jeg har intrykk av at mange liker.. I en mye billigere klasse igjen da..
Gjest irismor Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Martell Noblige Martell Gordon Bleu De Luce (eller noe i den duren) De er de 3 som gubben alltid må ha i skapet. Favoritten er den første og siste. Men kan høre mere med han når han kommer hjem fra skytingen. Han elsker cognac, helst med en kopp nykvernet kaffe. Og kaffebønnene må kvernes selv. Kun det beste til den beste cognacen =0)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Ja, både noblige'en og cordon bleu står i skapet her nå. De Luze'en vet jeg han har hatt før, kanskje det er den jeg skal ut og lete etter ) Takk for tips Blekkspruten, skal "løpe igjennom" lista og se om det er noe som kan være for my guy der )
Mamman til Mari Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Renault cognac er både et "flott" merke og smaker kjempegodt :-)
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Her i huset er bache gabrielsen xo favoritten, men vet ikke om den likner smaken på den din mann liker;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå