Gå til innhold

12 fullgåtte uker. endelig.


desemberbebis & gullene

Anbefalte innlegg

det er så godt å være ferdig med de ukene. sist svangerskap ga kvalmen seg på dagen.. og akkuat det samme nå . det er så fantastisk deilig.var på tidlig ul mandag og at var bra med nurket vårt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg kommer etter på torsdag:D Gleder meg sånn! Skal bli deilig:) Kjenner noen av dere livmoren deres nå eller? Vet ikke hvordan den skal kjennes ut jeg så.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjenner meg litt lettet jeg og. er 12 fullgåtte i morgen. Gleder meg til trøttheten gir seg, er så lei av å være sliten.

 

Har begynt å kjenne livmoren ja. Når jeg ligger på ryggen i sengen og kjenner på skambeinet og litt oppover så er det hardere der enn vanlig, etter et par cm gir hardheten seg. Jeg tror jaffal det er livmoren.

 

Magen min har begynt å vokse og "alle"kan se at jeg er gravid. Flere med mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe lettet jeg også... Er 13,2 nå, herlig:-)

 

Hørte hjertelyden til lille laban i går,fantastisk, selv om legen måtte holde på vel og lenge... hihi.. skikkelig verdt hvert minutt:-)

 

Har fått mage ja, mye mer enn ved begge de forrige svangerskapene...

Synes i grunn d er bare moro da, ser gravid ut nå, ikke bare tjukk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 uker og 1 dag...men fremdeles småblødninger...hadde håpet d skulle gi seg til nå. Men legen påstår det er veldig vanlig så får bare krysse alt for at d går bra!! Lykke til dere andre som endelig er kommet til 2.trimester =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+2 i dag men kvalmen sitter fremdeles i kroppen :-( Med nr 1 forsvant den rundt uke 13-14 så jeg satser på at blir sånn denne gangen også. Ugh...nå er jeg jammen lei av å være kvalm og trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...