Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 mannen min er selvstendig og kan ikke ta ut noe særlig med ferie i år (manko på ordentlige medarbeidere) - så vi kan ikke reise til syden, slik vi har lyst til. Har snakket om en hotelltur, weekendtur - ett eller annet for å bare komme bort litt og slappe av. Er det noen som har noen tips/forslag til hva vi kan gjøre??? Jeg er helt tom for ideer. Vi trenger begge å hente oss inn igjen og virkelig puste ut. Spa hadde vært godt, men som gravid skal man jo ikke ta badstu, boblebad og masse annet rart. Vi kan jo rusle i dyreparken og slike ting - bare for å finne på noe annet enn å jobbe døgnet rundt. - er det noen som kan hjelpe meg/oss med forslag????
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Cruise med Color Fantasy fra Oslo til Kiel,2 netter fram og tilbake.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Langhelg i København :-)
lille spira Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hva med å leie en hytte ved sjøen? For meg er den ultimate ferien i hytta ved sjøen - er så glad jeg har en i familien Ellers er jeg veldig glad i bilfeire og hadde håpet jeg kom meg til dovrefjell i år - nesten den finaste plassen i Norge spør du meg Eller kanskje dere kan ha en opplevelsesferie - sambo har veldig lyst på et sånn opllevelsessenter - husker ikke hvor eller hva det het akkurat nå. Men de hadde alt fra rafting til fjelklatring der. Det blir nok ikke i år for min del - så mye man ikke kan gjøre når man er gravid Jeg gleeeder meg til ferie - tre uker igjen
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 problemet er at man ikke kan reise bort flere dager av gangen, pga så utstabile ansatte - ungdommen nå til dags altså ( trist at arbeidsmoralen er så laber. Vi har prøvd å ta en helgetur på hytta i Østfold, ett par ganger - og da har vi rukket å komme ned, så må vi snu pga "sykdom" (alltid det i helgene, merkelig.....thihi) - til tross for at vi spurte om alt var bra før vi reiste. Det er snakk om to timer kjøretur bare..........så store prosjekter som danmarkstur med båten er litt risikabelt. Så det blir vel bare en piknikk ved sjøen i år også da ( sukk....
saltogpepper Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Hva med å bli hjemme men booke seg inn en hel dag på spa f.eks? (Det er masse du kan gjøre selvom du ikke kan ta badstu - mange har egne snartmamma-pakker; og massasje er deilig for dere begge to) Ellers er det mye man kan gjøre hjemme som gir litt feriestemning...gå på kino, grille i parken , dra til stranden, bestemme seg for å bli en hel dag i sengen i dårlig vær og se på DVD- serier/høre på lydbok sammen...
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 ja det må nok bli noe slikt ) vi finner nok på noe......og neste år blir det garantert 5 UKER ferie, for første gang i mitt liv - hurra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå