Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Oioioi!! Hadde ikke tenkt å teste før ikm på fredag, men hadde en rar følelse i magen og snek meg opp på badet her nå. Og jaggu kom det en svaaaak strek gitt!! Den blei litt sterkere etterhvert, så jeg behøvde ikke myse for å se den engang!! Tør nesten ikke tro på det, men i det siste har jeg vært så påståelig til andre om at en strek er en strek at jeg får kanskje tro på det selv? Får ta en ny test i morgen for å overbevise meg selv tror jeg..hihihi...))
BlessItBe Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Åh, så heldig du er:D håper virkelig d er klaff for deg:)!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Å Meliah! Gratulerer!!!! Kjempe bra! Jeg hadde en følelse av at du, kanINA og jeg ble gravid samtidig, og nå er det bare meg igjen. Jeg skal teste på lørdag (dersom ikke TR kommer før den tid), vent på meg da!
Tuni♥ Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Åjaaa - gratulerer så masse Meliah! :-) Ser ut som om vi er flere som tester tidlig denne måneden, og jammen meg fikk vi positivt også! :-) Jeg har tatt to positive tester, men er nok ikke helt overbevist nei, så blir nok test i morgen tidlig også! ;-)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Ja NewMom, nå må du bare henge deg på og bli med kanINA og meg inn på 1.trimester! Vi har jo surra her inne sammen en stund nå! Gratulerer til deg også Tuniversa! ) Kjempekoselig å høre at vi er flere tidligtestere som tester positivt her!
*Lunamor* Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer så mye!! Ja, en strek er en strek!! Ta en cb-digital og kjenn på følelsen når du ser gravid lyser mot deg, for det er jeg sikker på at den gjør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå