Mammaen til Turid Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 våres veslemor er glad i sanger, hun er "bare" 12 uker, men har allerede fått favorittsanger: - lille petter edderkopp - bro, bro brille - hode, skulder, kne og tå - elmo-sangen (denne synger jeg hver gang jeg skifter bleie, da det er bilde av elmo på pampersbleiene..hehe..) hun preiker og babler ivei hver gang jeg synger sangene over, så hvilke sanger liker deres små..?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Vår gud er så stor,så sterk.... Hvem har skapt alle..... Ro,ro ro min båt... Lillepetter edderkopp.. Bilen min er fin og blå,kom sleng deg på,bilden min er fin og blå,du slipper gå....... Lean on me( når han har vondt er det den eneste sangen som roer han ned) Han er 4 mnd`er.=)
2hærligegutter Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Bæbæ lille lam Lille kattepus Ole Brum Dette er natta sanger, sang disse for storebror mens jeg gikk gravid og det er tydlig at han har hørt de før, han synger med
Jewel m/jente får gutt Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hjulene på bussen Lille Petter edderkopp Twinkle Twinkle
Kjukka Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 -Ro, ro din båt. -Når en liten mus skal ut å gå (aner jo ikke om den heter det). -Trollemor og de 11 ungene (aner ikke om den heller heter det). -Bæ bæ lille lam.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Favorittsangen er Lillekattepus så kommer: Lille Petter Edderkopp Mikkel Rev Bæ bæ lille lam. Synger hele dagen:-) Natta sangene er: So ro lille mann Hvem kan segla..... (den sang mamma for meg og det husker jeg ennå jeg var veldig liten)
r r r Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Hva som helst jeg måtte finne på å spille på piano! Da slutter han å syte og forsøker å synge med i steden (er 8 mnd). En annen sang han likte veldig godt da han hørte den første gang er introen på "Monsterbedriften" som de to andre så på dvd her om dagen. Det er glajazz av noe slag og da lå han på gulvet og rocket med. Fryktelig morsomt å se!
Histepist Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Minsten elsker dyrene i afrika, en tiger er for diger og bake kake søte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå