mrel_ Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hei:) Jeg skal til lege for første kontroll på onsdag, jeg lurer litt på hva som kommer til å skje da, hva som skal gjøres? Sikkert noen her som kan svare meg på det:)
hope<3<3 Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Lurer på det samme,skal på min første kontroll neste uke. dytter denne jeg
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Det blir tatt prøver av deg, blir også veid. så vil de fylle ut skjema som du skal ha med deg hver gang. Man blir også sendt til sykehuset for å ta blodprøver der. Så mye mer skjer det ikke på den første kontrollen.....
pivi Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 + at du starter på skjemaet du skal ha med deg overalt tilfelle noe skulle oppstå, du får også en oversikt over når og hvor og hvem du skal til de 8 gangene du skal til planlagt kontroll, de søker deg til fødeplass osv;-)
flypapir Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Du må huske å ta med urinprøve. Dette gjelder for alle kontroller, både hos lege og jordmor. Du må også belage deg på gu på 1.kontrollen. Kommer litt an på legen og på når du tok celleprøve sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå