skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 kyllingfilet? skal lage middag til gogutten min for første gang og har aldri kokt kylling før, så ble litt usikker her takker for svar:)
*Smiley* Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg bare tok en kjele med litt vann og kokte en liten stund.Bare å sjekke om maten er ferdig kokt.Man kan sikkert dampe også.
2 hjertegull :) Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Hei Vet du, æ har aldri i hele mitt liv spist kokt kylling... D æ syns e best, e å marinere filetan i soyaolje, blandet me "kylling&biff" krydder, salt og pepper,å gjerne santa maria kyllingkrydder.. Mmmm, nydeli.. Steik i steikepanna.. Fantastisk.. Lagde d til min kjære, å han ble jo helt vill, syns d va kjempegodt Lykke til me kokinga
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Her var vel poenget å lage mat til en baby.... ikke så lurt med marinering og krydder da!!!! Gå på babymat.com der er mange oppskrifter. Da kan du skikkert se på en annen oppskrift hvor lenge kyllingen skal koke! :-)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 jeg stekte den litt først jeg, på svak varme, så det ikke blir skorpe, og kuttet jeg den i småbiter og kokte den etterpå.
hamsterpia Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Del den opp i biter før koking, så er det gjort på noen få minutter. Da er det også lettere å sjekke at den er gjennomkokt.
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2008 takk for svar!!! har laget ferdig mat nå og den ble kjempe god!!!! skikkelig spent på å se om junior liker den i morra. liker ikke de ferdige midddagsglassene og det kan jeg i grunn godt forstå,smaker jo ingenting og alle smaker det samme nesten!!! skal inn på den nettsiden, det var et godt tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå