Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har funnet en ny favoritt, rosa softlan passion, kjøpte den da butikken ikke hadde flere igjen av den vi egentlig bruker, men nå kommer jeg bare til å kjøpe denne Hvilket skyllemiddel liker du?
Nyseryllikberta Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hadde en deilig sak med duft av vanilje og orkidé, men nå er den dessverre tom...
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Blenda sensitive og comfort (den lilla).. De lukter i alle fall ikke parfyme, men reint.. hehe
Lykkelig3barnsmamma Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Creme comfort! Lukter fantastisk! Hadde gul comfort tidligere men nå syns jeg denne er bedre.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 grønn softlan , har en mild duft av eple . Min absolutte favoritt:=)
(0_o) Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Samma det, så lenge den er parfymefri ;0) Da slipper jeg nemlig å klø meg ihjel og se ut som en kjøttkake etterpå. Allergisk? Jeg? Neeeida.... Bare mot alt, stort sett..... Dessuten er jeg overbevist om at babyhud har godt av minst mulig tilsteningsstoffer og parfyme rett på huden. Er livredd for at mini skal utvikle allergi og bli så allergisk som meg. Henger heller klærne ut, da lukter det godt av de etterpå ;0)
Sylteflesk Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Kjedelig jeg: bruker bare skyllemiddel til hvitvasken, og da er det Neutral, uten parfyme. Synes ikke det er noen vits for verken voksne eller barn å gå rundt og lukte parfyme av klærne. Ille nok med alt det andre vi smører på oss.
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Er AVHENGIG av blå Softlan;o) Mmmm
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 neutral - ikke parfyme eller fargestoffer... Ikke har jeg behov for å lukte "flere" parfymer, annet enn den jeg velger å bruke selv, og ikke har jeg så lyst til å klø hele tiden...hehe..
Labambie Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Comfort sensitive lukter svaaaakt. Og bare veldig rent. Fatter og begriper ikke at folk klarer den softlan apple blossom.. Den lukter så overparfymert og kunstig dritt... Parfyme har jeg på meg etter jeg har tatt på meg klærne,jeg vasker ikke klærne mine i det... Fy f*** å vondt det lukter...
Snupi27 Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 neutral. jeg tåler ikke skyllemiddel med parfyme i.. pluss at jeg ikke vil at klærne til emilie skal vaskes i noe annet enn parfymefritt heller =)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 Oppdaget den grønne comforten, og hadde funnet min favoritt.. Så fant jeg den plutselig ikke lenger.. Da gikk jeg over til creme comfort. Stort sett bare til mine og samboers klær. Ytterst sjelden når jeg vasker snuppas klær, da bare hvis det er noen få plagg med i vår vask.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 23. juni 2008 #16 Skrevet 23. juni 2008 Comfort Sensitive og Comfort Creme med jojobaolje. Også liker jeg den gule My, men den reagerer vesla på.
Trønderbærta Skrevet 23. juni 2008 #18 Skrevet 23. juni 2008 Creme comfort. Brukte et vaskemiddel med grønn pakke i tillegg før(flytende) (finner det ikke lenger i butikkene, og husker ikke hva det het..), og ALLE som kom på besøk syns det luktet så godt i huset , luktet skikkelig nyvasket og rent
Tommage♀♂ Skrevet 23. juni 2008 #19 Skrevet 23. juni 2008 Er en del eksem her i huset, så her brukes bare Neutral både vaskemiddel og skyllemiddel
Mammaen til 2007jenta Skrevet 23. juni 2008 #23 Skrevet 23. juni 2008 Virkelig ingen som bruker hvit softlan? Den lukter så himmelsk at jeg dynker klesvasken med den:)
WiccanGirl Skrevet 26. juli 2008 #24 Skrevet 26. juli 2008 Noen som vet om man fortsatt får kjøpt Softlan vanilje noe sted?? Fant den igjen i Sverige etter å ha vært uten den i 3 år... men kan ikke dra til Sverige hver gang vi trenger skyllemiddel...
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #25 Skrevet 26. juli 2008 Ingenting, ser ikke helt poenget med det. Mange bruker altfor mye og lukter deretter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå