Twintipp og himmelblå Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Klippet seg her om dagen, og han ser så stor ut!!!!! (første gang hos frisør) De siste dagene ser jeg mer og mer hvilken selvstendig stor gutt han blir.. *snufs*. Såå stolt av guttepjusken min:-))!! www.tonjelaura.blogspot Flere med bloggaddresser?? Klem
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Så fin han var! :-D Nydelige gutten... Enig i at han så eldre ut, ja.
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Jaaa:-p Kan ha noe med bøtteklippen mora prøvde seg på, hihii.. Takk vennen min!! Store gutten min, snart begynner han vel på skolen:-p
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Så utrolig pen gutt du har :-) Enig i at han så stor ut! Heter du Laura til mellomnavn? Det er så pent :-)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 He he, skal se på det.. Min eldste begynner jo om 2(!!) år. Da er han jo bare 5,5 år. Mor får angst ;-)
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Så nydelig han er, knallskjønn! :-) Min blogg gidder jeg IKKE å legge ut:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 Huff, ja de blir altfor fort store. 2 år til bare??!! Gosjameg:-O Lille gutten:) Takk for det:-)) Laura er en del av navnet mitt ja, hihihihihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå