Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Er hjemme alene denne St.hans aften, har bryllupsdag og vil unne meg litt snadder å spise til TVkvelden:) Trenger noe man kan spise med svangerskapsdiabetes. Forslag? Lett middag eller snacks..
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hva med noen ordentlig gode toast/smørbrød. Et par skiver grovbrød med philadelphia eller ketchup uten sukker, kjøttpålegg eller kyllingkjøtt, tomat og grønnsaker og ost på toppen. Varme litt i ovnen og bare koose:) Er helt utrolig matgira i dag jeg
C@milla *EMIL* Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Hm... tenker til stadighet på dette selv:o) Kan jo lage god salat med kylling i da/ved siden av. Er litt gira på kylling for tiden jeg..og iiiingen karbohydrater i det;o) Til kos liker jeg veldig godt gulrot og holidaydipp, bare litt forsiktig med dippen da.. Ellers lager jeg meg et fat med gode cherrytomater, agurk, sukkererter osv og gomler i meg ;o) Kan ha et fat med gode nøtter.. hm... kan jo lage biff og stekte grønnsaker også.. steike tomat ved siden av, løk, sopp, sukkererter osv.. og ha hvitløksdressing ved siden..
Trulte76 Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 hva med nacos da legg en pakke nachos utover en panne , stek kjøttdeig å ha i tacokrydder. strø over ost. la det gratinere i ovnen. Servere med salat til. Kjempegodt jeg har kostregulert svangerskapdiabetes så det går fint for meg å spise iallefall
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg skammer meg. Kom hjem med løvbiff og potetbåter og bernaisesaus...fikk vel som fortjent da Cola Zero'en bruste over og jeg satt igjen med under halve flaska. Hehe Blodsukkeret mitt holder seg stort sett fint selv med masse poteter. Skal spise grønnsaker i morgen
Trulte76 Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 jeg også har spist både biffsnadder, løvbiff og hamburgertallerken med chips og det har gått fint, men har spist sallaten til også. Er jo litt fiber der da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå