mamma til to sjarmtroll:) Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Vi har just laget ferdig badet og fått boblebad.. Deilig å slappe av i badekar! Men så lurer jeg på om det er farlig da å ha boblene på. Noe med infeksjonsfare?? Jeg vet ikke! Noen som vet?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Har badet i det nesten hver dag :-) Skal ikke bade dersom det er fare for åpning..
LillyLilly Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Og så må du passe på at du ikke blir for varm, da overoppheting ikke er bra for bebisen!! Men ellers skulle det gå helt fint!! Kunne godt tenkt meg et bad selv, tror det vil virke gunnstig på rygg og bekken smerter!!
Santi og gjengen Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Temperaturen i boblebad er ikke gunstig for baby pga overoppheting, men i og med at det er ditt eget, så kan du jo regulere temperaturen selv. Du får bade i litt kaldere boblevann enn det du vil komme til å gjøre etterpå inntil nurket er vel ute. Og så lenge du vet at slimproppen ikke er gått og vannet ikke er begynt å lekke, så skulle infeksjonsfaren ikke være tilstede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå