Gå til innhold

Skal dere grille i kveld da?


Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Vi gidder ikke,tar det igjen senere i sommer,når det er bedre vær:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke vi heller...vi er så trøtte å slitne....

Skrevet

Vi skulle egentlig det, men mini er kjempesyk, så vi holder oss inne. Men har kjøpt grillmat da, så griller vel på verandaen i morgen.

I kveld lager vi voksne indrefillèt med deilig tilbehør. Det får være bra nok;)

Gjest irismor
Skrevet

Nei ikke i kveld. Her blir det bakt potet med masse godt tilbehør =0)

Gubben er å skyter, han er ikke hjemme før rundt 21. Gidder ikke å fyre opp grillen så sent.

Skrevet

Vi grillet i går vi..DA var det sol=)

I kveld blir det taco..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...