Gjest Trollbundet Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Vi gidder ikke,tar det igjen senere i sommer,når det er bedre vær:)
* 5 om dagen * Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 ikke vi heller...vi er så trøtte å slitne....
FrøkenSprøken Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Vi skulle egentlig det, men mini er kjempesyk, så vi holder oss inne. Men har kjøpt grillmat da, så griller vel på verandaen i morgen. I kveld lager vi voksne indrefillèt med deilig tilbehør. Det får være bra nok;)
Gjest irismor Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Nei ikke i kveld. Her blir det bakt potet med masse godt tilbehør =0) Gubben er å skyter, han er ikke hjemme før rundt 21. Gidder ikke å fyre opp grillen så sent.
celodi Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Vi grillet i går vi..DA var det sol=) I kveld blir det taco..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå