Monajenten Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Du elefantdame, jeg sendte da deg en pm i går med linken! Men nå gidder jeg ikke mer pm'er, så da får det bare være. monajenten.blogspot.com
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 hihi.. var vel litt trøtt jeg da.. Ja, enig at fargen kunne vært kaldere, det er jo fort gjort for frisøren sin del!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Det var jo ikke så ille da. Og forresten, skjønner ikke hvorfor du er så kritisk til ditt eget utsende, du er jo kjempesøt jo! :-)
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Huff Alva da, hvor har du lagt brillene dine? :-s Men takk.......fargen er helt feil da, alt for gul. Men jeg vet ikke jeg, om jeg blir mørk igjen eller hva som skjer. Det er på en måte helt safe for jeg vet at jeg kler det. Mens om jeg velger å korrigere lysfargen en gang til, er det jo ikke sikkert det blir bra.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 De ligger oppe, men kontaktlinsene mine fungerer utmerket ;-) Vel, jeg hadde ikke reagert på fargen eller frisyren om jeg tilfeldig passerte deg på gaten i hvertfall, men om du ikke selv er fornøyd så må du jo så klart endre det, er du som skal leve med det tross alt. Og jeg synes kanskje du skal prøve å ta til deg rosen du får, for den er oppriktig ment og ingenting er mer sexy enn mennesker som faktisk er trygg på seg selv og klarer å utstråle det, og du har i hvertfall ingen grunn til å ikke være komfortabel med deg selv! :-)
temi & keli Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Enig i at fargen er veldig gul.. men mye er nok gjort med fasongen/frisyra om du rufser det til på rett måte.. glattgredd hår får jo aldri blitt som på det bildet du viste.. Prøvd sånn saltpudder?
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Huff, takk....*flau* Planen var å få opp selvtilliten et par hakk med dette frisørbesøket da, men det gikk ikke akkurat den veien. Jeg er forøvrig helt enig med deg at selvtillit er sexy, og jeg skulle ønske jeg klarte å være sånn selv. Men jeg føler jo ikke at jeg har noen grunn til å ha selvtillit da...så det skal ikke være lett:-)
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Saltpudder, hva er det?? Hehe;-) Har fått tips om noe som heter Osis dust it, er det noe sånt?
LizzyG Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2008 For å være helt ærlig så skjønner jeg at du ikke er fornøyd. Men du er jo kjempesøt da, og har en fin familie.
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Se der ja, en ærlig sjel:-) Dette skal fikses på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå