j@nnemor Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Skriver dere noe form for dagbøker når dere prøver å bli gravide? Eller skriver dere ned noe på en kalender? Jeg lurer litt på om jeg skal skrive litt om forventinger, tanker, når jeg har el og slikt.. Andre som er inne på tanken?
Gjest Tina-Mari Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg tenkte at jeg skulle skrive dagbok her inne på forumet, men går vel ikke å printe den ut senere... Orker ikke å skrive for hånd...se min slurvete skrift.... Vurderer derfor å lage video dagbok:) Kan være hyggelig for barnet, eller barnene å se senere!
j@nnemor Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Ja, det er jo en ide:) jeg skriver bare på microsoft... Jeg skriver litt som barnet ikke bør lese, men det kan jeg klippe vekk hvis h*n vil se det:)
M-Tos Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Et tips! Kanskje litt på siden av spørsmålet ditt... Jeg skrev ingenting da jeg gikk gravid sist, men har skrevet dagbok for gutten min (nesten) hver dag siden han ble født. Han er straks 9 mndr. Dagboka ligger under min profil på facebook (en Babybook) og er en stoooor slager blant tanter, onkler og besteforeldre. Her kan de følge utviklingen, første tann, "krangler" med mamma og pappa, favorittmat og tanker og spørsmål som han har. Boka er selvsagt skrevet i "jeg"-form. Vi fikk et opptrykk av tekstene i dåpsgave og har tenkt å printe ut og samle på tekstene som er skrevet etter det også. Denne gang skal jeg jammen begynne å skrive enda tidligere... Hvis jeg bare blir gravid igjen!
monca*84*j12 Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har en bok der jeg skriver tanker og forventninger og alt som faller meg inn ang prøving og graviditet... Man vet aldri når noe går galt i livet, skulle noe gå galt ønsker jeg at barnet mitt skal vite det er ønsket.. jeg vil at h*n skal ha en kjangs og bli kjent med meg selv om jeg ikke er der.. jeg regner jo ikke med at noe skal gå galt.. hehe... Boken er tenkt som en gave til barnet mitt den dagen h*n konfirmerer seg, blir 18 eller gifter seg... vet ikke enda... Jeg skal skrive ned ALT... også ord og morroheter, ting h*n gjør som er verdt og ta var på for etter tiden... Håper dette inspirer alle... jeg syntes det er den mest personlige gaven jeg kan gi mitt barn,,, =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå