Gå til innhold

Noen som har blitt frarådet å bruke Postafen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått råd om denne fra lege/jordmor?

Er i uke 21 nå og fortsatt kvalm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om og ta det i starten på svangerskapet pga kvalme..

Skrevet

jeg spurte på apoteket og på legevakten og fikk et klart nei. man skal vist ikke bruke postafen under svangerskapet lenger. er ikke mer enn et par år siden venninda mi gjorde det så ble veldig overaska over svaret, men man skal ikke bruke det vertfall. du må nok bare ty til kjerring råd og blir det for ille bør du prate med legen din han/hun vet nok råd for det.

lykke til

Skrevet

Så rart, jeg brukte dette de 3 første mndene for var så kvalm, legen min sa det gikk helt fint, men sant skal sies hu legen var skutt i hodet da så er ikke uten grunn jeg ikke har henne mere..

Ville kansje ringt og forthørt meg på fødeavdelingen jeg, der burde dem vite om man kan eller ikke kan bruke det..

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen min for ei uke siden om å ta Prostafen... han anbefalte dette...

Skrevet

hmm....dette var rart... kanskje best å ringe føden ja. her jeg bor blir vi frarådet postafen vertfall. både på apoteket og på legevakten.

Skrevet

Har også blitt anbefalt å ikke bruke det.

Skrevet

Jeg har brukt Postafen i svangerskapet noen uker. Jeg fikk beskjed fra sykehuset i Kr.Sand at dette var det preperatet som var mest prøvd ut på gravide- og at det var "trygt"

Skrevet

Jeg brukte Postafen til og fra frem til uke 18.....ble anbefalt dette av jordmor på føden og fødselslegen jeg går til.

Skrevet

jeg bruker dette, har brukt d i 6 uker å prøvde å slutte, men da var d rett på do igjen og det oket jeg ikke. spurte legen om jeg kunne fortsette og det kunne jeg .-) har også spurt på apoteket og det var greit... har også fått klarsignal fra pol.klin jeg er overlykkelig for at jeg slipper å spy, og kan ha et "normalt" fam. liv igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...