Gå til innhold

Hva synes du om dette navnet:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ava

 

Jenta vår skal hete Ava Michelle :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest det er fint jeg..men hadde nok synest det ble tungt med e i michelle... ville tatt bort den jeg da=)

Men alt i alt er navnet fint=)

Skrevet

Ava var søtt! Men med Michelle bak ble det white trash. Beklager

Skrevet

Ja, jeg er enig i at Michelle er trashy. Det er et sånn fluff-navn som Isabell som bare skal fylle ut og gjøre navnet mer prinsesseaktig, synes jeg.

Skrevet

Ava er nydelig, synes desverre det blir litt ødelagt av michelle, som sagt over, trashy!

Skrevet

Enig med anonym 18.37

Skrevet

Ava er helt nydelig.

Michelle...not so much.

Skrevet

Hm.. Så fint mange liker Ava. Kanskje vi ikke skal ha med Michelle?

 

HI

Skrevet

nå må du gi deg..liker dere ava michell så tar dere d..må ikke gå etter hva andre sier..d viktigste er at dere liker d.

 

Skrevet

jeg liker veldig godt Ava selv :)

jeg får mest sannsynelig gutt, og samboe har et annet favoritt navn..visst ikke så hadde jeg vurdert Ava og et navn til.

Skrevet

Ava er pent. Eg er ingen fan av Michelle, men eg synes du skal ha det med dersom du liker navnet slik. Drit i oss.

Skrevet

Ava er fint, men syns Michelle er fælt og ødela hele greia...

Skrevet

Ava er fint, men Michelle er litt mye "Vi Menn førstesidepike". Ser for meg "Michelle (19) fra Horten viser deg sin hemmelige side..."

Skrevet

Enig med alle over her. Ava er pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...