Frøken Bollerund Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Når jeg er skikkelig skuffet fordi mannen ikke kom hjem med blomster på vår første bryllupsdag? Tenkte oss ut å spise, men gleden er helt borte og har ikke lenger lyst... er jeg storkrevende og barnslig???
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Ja, det synes jeg. Hvis dere har planlagt å gå ut å spise, skal dere jo feire. Hadde du kjøpt blomster til ham?
Pappas fultreffer :) Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde blitt ekstremt skuffet jeg også, men jeg hadde nok gått ut å spist da. Det kan jo bli kos det fordi om
Gjest irismor Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Har du kjøpt noe til ham da? Er vel ikke bare han som skal gi noe. Men snakk med ham om det, menn tenker absolutt ikke på samme måte som kvinner =0)
BettyBoob Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 er ikke gift selv, men tror jeg hadde blitt ganske skuffet selv ja... kanskje du burde hintet om at du ønsket blomster på dagen - men på den annen side så er det jo så mye mer koselig når de gjør det spontant!!!
BettyBoob Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 glemte å si: tom min meget uromantiske far kom med blomster til min mor hvert år men det er det vettu, man forventer ting og så blir det ikke alltid sånn! kvelden trenger ikke være ødelagt for det du kan jo si til ham at du neste år hadde satt stooor pris på en kvast!
Gjest mphs Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har ikke brukt å få blomster på bryllupsdagen, men vi bruker feire dagen med å gå ut å spise.
velger nick en annen dag Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Vel, hva kjøpte du til ham da?
Himmel og hav Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Synes kanskje du er litt barnslig.... Han kan jo ikke lese dine tanker om at du forventer blomster på bryllupsdagen. Kan hende at det er en dag foreldrene aldri har gjort noe utav (som oss), og at han derfor ikke tenker over det engang at du vil ha noe. Dessuten - hvorfor skal han gi deg noe, og ikke du han? Vi lever jo ikke på femtitallet lenger, hvor menn giftet seg, og kvinner ble gift. Gå ut i kveld og kos deg du, også feirer dere et ekteskap hvor dere begge er likeverdige og ingen av dere er tankelesere!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Jeg forventet meg ikke noe på den dagen.. Og om du spolerere middagen dere hadde planlagt den dagen ( som vel er feiring i mine øyne) så vil jeg i mine tanker si at du er litt barnslig ja..
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Ja litt. Jeg har selv glemt bryllupsdagen hvert eneste år i alle de 5 årene så jeg skjønner mannen din veldig godt som har glemt det ;-) Ellers så synes jeg blomsterbuketter er bortkastede penger og hadde blitt lettere irritert om mannen kastet bort penger på blomster til meg, hehe...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde vel blitt litt skuffet selv, men jeg hadde definitivt dratt ut å spist og hatt det hyggelig sammen. Hvis du nekter å dra ut å spise nå og er sur så er du barnslig ja....
*SamSung* Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde blitt skuffet ja. Men ikke såå skuffet at jeg mistet lysten til å gå ut.. ..
Ravna Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Synes ikke det er barnslig å bli litt skuffet, men det er veldig barnslig å avlyse kveldens planer på grunn av noe slikt! For alt du vet har han kjøpt gave til deg som du får under middagen...?
OsloMor Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 Herregud, synes da han kunne spandert en kvast på bryllupsdagen ja.
Tjobing! Skrevet 23. juni 2008 #16 Skrevet 23. juni 2008 Hvorfor er det en selvfølge at mannen skal kjøpe noe? Hadde vi planlagt å gå ut og spise, hadde jeg ikke tenkt over en blomsterkvast eller ei. Men vi er ikke "blomsterkvast-mennesker", da, hehe Du har selvfølgelig rett til å bli skuffet, men jeg synes ikke det er nødvendig. Og ja, det er litt barnslig at det ødelegger lysten til å gå ut og spise. Hva er det egentlig som betyr mest?
Minnie Mom Skrevet 23. juni 2008 #17 Skrevet 23. juni 2008 For alt du vet har han kjøpt blomster eller gave som du skal få seinere... Kos deg på middagen! )
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. juni 2008 #19 Skrevet 23. juni 2008 Ja jeg synes du er barnslig. Hvorfor skal menn bestandig kjøpe noe da til kvinnen og ikke omvendt. Det er da ikke bare din bryllupsdag. Men nå er jeg ekstremt uromantisk da. Vi kjøper aldri gaver til hverandre, hvis det er noe vi ønsker oss kjøper vi det selv, og hvis begge ønsker seg noe så kjøper vi det sammen.
Northernlights Skrevet 23. juni 2008 #20 Skrevet 23. juni 2008 Det er ikke verdt det, å være sånn mot ektemannen sin =o) Gå ut og spis, smil og vær glad for at dere har hverandre. Mannen min er blomsterkjøper deluxe,men jeg har sagt at han ikke skal bruke penger på sånt....så vi dro ut og spiste,og kosa oss. Og begge var glade for det. =o)
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. juni 2008 #21 Skrevet 23. juni 2008 jeg er sånn som deg som blir skikkelig skuffet og lei meg hvis jeg ikke får noe på sånne dager.... jeg kan også finne på at det ødelegger for resten av dagen.....
Nit@™ Skrevet 23. juni 2008 #22 Skrevet 23. juni 2008 Tja... Skjønner at du er bittelitt skuffa, men det er ikke noe å hekte seg opp i. Jeg fikk heller ikke noe av mannen min på første bryllupsdagen, men jeg fikk gleden av å gi han noe (jeg hadde kjøpt), så jeg svelget den. Om dere skal ut å spise er jo det kjempekoselig det da!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #23 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde blitt litt skuffet, men synes det er litt barnslig å droppe en hel middag "bare" på grunn av noen blomster..
hit og dit Skrevet 23. juni 2008 #24 Skrevet 23. juni 2008 Ja no er du litt vanskelig av deg. Ikkje alle som kjem på slike "klisjeer" som jo blomster faktisk er. Gå ut og spis og ha ein romantisk kveld, det er meir verdt enn alle blomstene som er til salgs rundt dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå